Abschnittsübersicht

    • Literatura na temat strategii produktu/ zarządzania produktem

      Poza książkami umieszczonymi w wykazie polecam Państwa uwadze następujące lektury, w których znajdziecie informacje dot. strategii produktu/zarządzania produktem.

      Zachęcam do zapoznania się z poniżej przedstawionymi pozycjami.

      1. Linda Gorchels, Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy, One Press Helion, Gliwice 2007.
      2. Zarządzanie produktem, red. Bogdan Sojkin, Wydawnictwo PWE Warszawa 2002
      3. Mirko Dussel, Marketing w praktyce, BC Edukacja, Warszawa 2009  - Rozdział 4 – części dotyczące marketingu produktu
    • Strategie produktu - wprowadzenie

    • Consumer insight - wgląd w konsumenta

    • MVP (Minimum Viable Product) - produkt o kluczowej funkcjonalności
      Model Kano

    • OPIS ZADANIA "Consumer Insight":
      W grupach liczących maksymalnie 4 osoby proszę przygotować zestaw pytań/zagadnień, na które należałoby znaleźć odpowiedzi PRZEPROWADZAJĄC ANALIZĘ - WGLĄD W KONSUMENTÓW - jednego z proponowanych z poniższego wykazu tematów zadania:
      • Wgląd w konsumentów dokonujących zakupu zestawów kina domowego.

      • Wgląd w zachowania mężczyzn golących zarost twarzy.

      • Wgląd w zachowania osób korzystających z internetowego portalu społecznościowego (np. Instagram, czy Twitter).

      • Wgląd w zachowania użytkowników generatorów tekstów online, wykorzystujących AI (Artificial Intelligence).

      • Wgląd w potencjalnych użytkowników programów graficznych, wykorzystujących AI (Artificial Intelligence).

      • Wgląd w zachowania użytkowników odkurzaczy.

      • Wgląd w zachowania klientów korzystających z usług banków internetowych.

      • Wgląd w zachowania osób korzystających z portali aukcyjnych (np. Allegro, Ebay) jako nieprofesjonalni* sprzedawcy.

                                                                                                                                                                                                          *) – tzn. nie prowadzący oficjalnej działalności gospodarczej

      Zestaw pytań/ zagadnień do przeprowadzenia wglądu w konsumentów WYBRANEGO PRODUKTU proszę przygotować w oparciu o formułę "6W of choice".

      Proszę NIE UDZIELAĆ ODPOWIEDZI na stawiane pytania/zagadnienia!!

      Zadanie polega wyłącznie na przygotowaniu zestawu pytań/zagadnień, odpowiedzi na które WASZYM ZDANIEM byłyby niezbędne/pomocne w rozpoznaniu konsumentów wybranego produktu i dokonaniu wglądu w ich zachowania/sposób myślenia/odczuwane potrzeby/opinie/zahamowania/preferencje/niechęci/predyspozycje oraz inne elementy mogące mieć wpływ na ich postawy wobec danego produktu, popyt na produkt oraz satysfakcję z jego użytkowania/posiadania.

      Rozwiązania zadań w formie pliku PDF, które Państwo przesyłaliście mi mailem,
      BARDZO PROSZĘ proszę umieścić zwrotnie na MOODLE do soboty 30 listopada 2024 r.  do godziny 23:59!!


    • CROSSING THE CHASM - Przeskoczyć przepaść.

      Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta.  Autor: Geoffrey A. Moore


    • Prof. Ryszard Tadeusiewicz

      Dlaczego wyroby techniki tak szybko się psują?


    • Prezentacja produktu: klocki

      Prezentacja marki: Lego

      Autorzy prezentacji: Weronika Parysz & Marlena Sosnowiec

    • Prezentacja produktu: świece zapachowe

      Prezentacja marki: Yankee Candle

      Autorzy prezentacji: Justyna Putz, Natalia Warchoł, Jakub Zieliński & Karolina Ziemińska

    • Prezentacja produktu:  czekolada

      Prezentacja marki:  Milka

      Autorki prezentacji: Sylwia Forgiel, Natalia Klimczyk, Paulina Kamińska & Agnieszka Sensoła

    • Prezentacja produktu: robot kuchenny Thermomix

      Prezentacja marki: Vorwerk

      Autorki prezentacji: Bartłomiej Kołodziej, Julia Kobos, Marta Bodziony, Klaudia Dzięglewicz & Klaudia Pachołek

    • Prezentacja produktu: tampony

      Prezentacja marki: o.b.

      Autorki prezentacji: Sylwia Forgiel, Natalia Klimczyk, Paulina Kamińska & Agnieszka Sensoła

    • Prezentacja produktu: samochody osobowe

      Prezentacja marki: Mercedes

      Autorzy prezentacji: Anna Bednarek, Dominika Kowalówka, Oliwia Mariańska & Sandra Najdecka

    • Prezentacja produktu: motocykle

      Prezentacja marki: Harley Davidson

      Autorzy prezentacji: Sebastian Małysza, Szymon Lis, Marek Leśniak, Bartek Kopacz, Jakub Talar &  Krzysztof Nowak

    • Prezentacja produktu: soki owocowe

      Prezentacja marki: Hortex

      Autorka prezentacji: Katarzyna Szkolik

    • Prezentacja produktu: słuchawki bezprzewodowe

      Prezentacja marki: Samsung

      Autorzy prezentacji: Rafał Uss, Yekaterina Tkachenko, Kinga Ząbek, Patrycja Wilk & Patrycja Zaborowska

    • Prezentacja produktu: elektryczne szczoteczki do zębów

      Prezentacja marki: Oral-B

      Autorzy prezentacji: Natalia Stachurska, Ewelina Pałka, Karolina Włoch & Weronika Sporys

    • Prezentacja produktu: wódki

      Prezentacja marki: Belvedere

      Autorzy prezentacji: Aleksandra Gajoch, Urszula Drozd, Adrianna Krawczyk & Milena Filipek

    • Prezentacja produktu:  soki 

      Prezentacja marki:  Tymbark

      Autorki prezentacji: Magdalena Bulińska, Ewelina Kozik, Justyna Hołyst & Marta Pilch

    • Prezentacja produktu:  wermuty

      Prezentacja marki:  Martini

      Autorzy prezentacji: Sandra Borowiec, Marta Flis & Patryk Kawka

    • Prezentacja produktu:  płatki śniadaniowe

      Prezentacja marki:  Lubella

      Autorki prezentacji: Nicol Kołodziej, Katarzyna Mańczyk, Damian Guzik & Paweł Podoluk

    • Prezentacja marki: paluszki

      Prezentacja marki:  Lajkonik

      Autorki prezentacji: Anna Hankus & Joanna Drabik

    • Prezentacja produktu:  żelki 

      Prezentacja marki:  Haribo

      Autorki prezentacji: Agnieszka Czyszczoń, Magdalena Kurc, Nina Szachowska & Iryna Vasilieva

    • Prezentacja usługi: sieci supermarketów 

      Prezentacja marki:  Lidl

      Autorki prezentacji: Zofia Malicka, Maria Cholewa, Aleksandra Wojkowska & Klaudia Stańczyk

    • Prezentacja usługi: opaski sportowe

      Prezentacja marki:  Xiaomi

      Autorki prezentacji: Kornelia Krówka, Bartłomiej Matuła, Justyna Słowicka & Bartłomiej Szczepaniak


    • Prezentacja produktu: smartfon iPhone

      Prezentacja marki:  Apple

      Autorzy prezentacji: Valeriya Tarasenko, Michał Janas & Anna Suska


  • Linki do tekstów nt. innowacji produktowych

    • Prezentacja produktu:  Kakao

      Autorki prezentacji: Karolina Jankowska, Zuzanna Stecko, Nadia Białach i Joanna Woźniakowska

    • Prezentacja produktu:  Herbatki ziołowe (+ prezentacja marki: Herbapol)

      Autorki prezentacji: Monika Kubica, Klaudia Chmiel i Małgorzata Adamczyk

  • Prezentacje produktów - 2017/18

    • Prezentacja produktu: PRALKI ELEKTRYCZNE

      Autorzy: Katarzyna Pachota, Justyna Gorzkowska, Justyna Skórnóg,
                Małgorzata Nowakowska & Wojciech Szafarz

    • Prezentacja produktu: CZEKOLADA

      Autorzy: Paulina Kipigroch, Justyna Chmiel, Magdalena Kinel, Arleta Ściepura
           & Anna Kucia

    • Prezentacja produktu: PTASIE MLECZKO

      Autorzy: Eliza Kluk, Klaudia Sala, Mateusz Kozłowski, Adrianna Modzelewska
              & Aleksandra Laszczkowska

    • Prezentacja produktu: TOREBKI DAMSKIE

      Autorki: Anna Siwek, Natalia Molik & Mariia Samodin

    • Prezentacja produktu: CYDR

      Autorki: Anna Woźnicka, Patrycja Galicka, Patrycja Przecherka & Sandra Cieniawska

    • Prezentacja produktu: MYJKA DO OKIEN

      Autorki: Beata Burdacka, Monika Kruczek & Magdalena Łękawa

    • Prezentacja produktu: NAPOJE ENERGETYCZNE

      Autorki: Sylwia Michnicka & Aleksandra Cynar

  • Prezentacje studentów dot. produktów 2016/2017

    • Prezentacja produktu: GARNKI
       + Prezentacja marek: TEFAL i GERLACH

      Autorki: Karolina Mikołajczyk,
      Małgorzata Ślusarczyk &  Marzena Seremet

    • Zegarki - prezentacja produktu

      Rolex, Omega - prezentacja marek

      autorzy prezentacji: Anna Kuciel, Dorota Kliś,
                 Magdalena Szlachta & Kamil Koralewski

    • Samochód - prezentacja produktu

      BMW, AUDI - prentacja marek motoryzacyjnych

      Autorzy prezentacji: Weronika Sędzik, Zuzanna Syrek,
         Michał Mordarski, Mariusz Tomera
          & Tobiasz Pokrzyk

    • Rowery  - prezentacja produktu

      Romet, Kross - prezentacja marek

      autorzy prezentacji: Małgorzata Syc, Justyna Janik,
              Piotr Czop & Arkadiusz Bajor

  • !!Poniżej przedstawione prezentacje są dziełami autorskimi poszczególnych grup studentów z lat ubiegłych!!

    Bardzo proszę pamiętać, że w TYCH prezentacjach (zazwyczaj) nie ma informacji nt. MAREK!!

    W Państwa prezentacjach proszę UWZGLĘDNIĆ typową/e MARKĘ/MARKI produktów wybranego przez Was rodzaju!!