Konsultacje na platformie MS Teams odbywają się w formie spotkania indywidualnego, z każdym z Państwa będę rozmawiać pojedynczo. Proszę zatem o cierpliwe oczekiwanie w "poczekalni", zanim zostaną Państwo wpuszczeni do pokoju.
Można też do mnie pisać na chacie Teams po prostu wyszukując mnie po nazwisku.
Consultations on the MS Teams platform are individual meetings. Therefore, I will talk to each of you individually. So please wait patiently in the "waiting room" before you enter the main room.
You can also write me on a Teams chat by typing into the search box my surname.
Na maile od Państwa odpowiadam najczęściej w ciągu 2 dni roboczych.
W kwestiach zapisów na kursy na moodle proszę o kontakt mailowy. [konkretnie chodzi o hasło]
W przypadku spraw dotyczących całej grupy proszę o kontakt starostów grup.
W sprawach indywidualnych wymagających przedstawienia odpowiednich dokumentów [ zwolnień, zaświadczeń itd.] podejmuję decyzje dopiero po zapoznaniu się z dokumentami.
Informacje szczegółowe dotyczące formy zaliczenia znajdują się na kursach dla każdego z przedmiotów oraz są omawiane na pierwszych ćwiczeniach z danego przedmiotu. Zasady te obowiązują wszystkich studentów danego przedmiotu. [ wbrew pozorom także tych, którzy zrobili wszystko żeby się z nimi nie zapoznać]
W przypadku przedmiotów gdzie wystawiana jest łączna ocena z ćwiczeń i wykładów, w sprawie przepisywania ocen proszę o kontakt z wykładowcą. Proszę pamiętać, żeby te kwestie wyjaśnić na początku semestru, ponieważ w przypadku decyzji odmownej osoby powtarzające/uzupełniające ćwiczenia obowiązują te same zasady i obowiązek obecności co pozostałych studentów.
______________________
INDYWITUALNY TOK STUDIÓW I PORKEWNE
Sprawy dotyczące:
- ustalenia indywidualnego toku zaliczenia przedmiotu w ramach (ITZ) lub pokrewnych,
- wcześniejszego/ późniejszego zaliczenia przedmiotu z racji wyjazdu z programu ERASMUS,
- zapisów na przedmiot do wyboru,
- innych zagadnień związanych ze zmianą warunków zaliczenia [ w tym uczestniczenia w zajęciach]
należy załatwić OSOBIŚCIE na pierwszych zajęciach lub podczas konsultacji w terminie do 31.10.2019 r. Później będzie to niemożliwe.
______________________
Studenci, których nieobecności przekraczają 50% godzin dydaktycznych, a tym samym nie wywiązali się z obowiązku udziału w zajęciach dydaktycznych (§ 12 pkt. 1, ust. 6 Regulaminu Studiów) oraz z zasad uczestniczenia w zajęciach z przedmiotu (nie dotyczy studentów studiujących według IPK i ITZ), nie mają możliwości uzyskania pozytywnej oceny końcowej z przedmiotu w danym semestrze. Procedury dalszego postępowania opisano w Regulaminie Studiów Wyższych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.
W sprawach pilnych i wymagających dyskrecji zapraszam do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej –