Dzień dobry,
od 4 października 2021 r. ruszają pierwsze zajęcia dydaktyczne. Zgodnie z Zarządzaniem Rektora nr R.0211.58.2021 z dnia 17 września 2021 roku będą one realizowane w sposób hybrydowy, czyli stacjonarnie, na terenie Kampusu UEK, jak i zdalnie, w sposób synchroniczny na platformie Microsoft Teams oraz asynchronicznie na e-Platformie Moodle. Na stronie Planiu Zajęć UEK macie Państwo dokładnie oznaczone formy realizacji zajęć (kolumna Sala):
- w przypadku zajęć stacjonarnych na kampusie wskazany jest budynek i sala dydaktyczna;
- w przypadku zajęć zdalnych synchronicznych, czyli na platformie Teams wskazany jest "link do zajęć zdalnych" - kierujący Was bezpośrednio na platformie Teams
- w przypadku zajęć zdalnych asynchronicznych, czyli na e-Platformie Moodle wskazany jest w kolumnie Typ zajęć jako e-learningowe (zdalne) i również jest "link do zajęć zdalnych" - który powinien kierować na e-Platformie Moodle.
W tym miejscu chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę na kilka najistotniejszych, kwestii dotyczących udziału w zajęciach zdalnych, zwłaszcza tych realizowanych na platformie Microsoft Team (jako nowości w tym roku akademickim).
ABY PRZYSTĄPIĆ DO ZAJĘĆ ZDALNYCH:
I KROK:
Upewnij się, że masz założone i możesz skutecznie logować się na e-Platformie Moodle. W przypadku platformy Microsoft Teams zalecamy zainstalowanie na swoim komputerze aplikacji (https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app). Przy czym dla obydwu platform masz już założone konto studenckie przez administratorów UEK.
- Na e-Platformę Moodle pierwszy raz logujesz się w oknie do logowania dla Studentów UEK (dane do logowania identyczne jak do systemu USOS UEK). W razie problemów pisz: cel@uek.krakow.pl
- Jak logować się do Microsoft Teams znajdziesz w Studenckim poradniku pracy zdalnej. W razie problemów pisz: office365@uek.krakow.pl