Skip to navigation Skip to navigation Skip to search form Skip to login form Przejdź do głównej zawartości Skip to accessibility options Skip to footer
Skip accessibility options
Text size
Line height
Text spacing
Pomoc
e-Uczelnia UEKe-Uczelnia UEK
Logowanie dla wykładowców UEK
i studentów PONE
Logowanie dla studentów UEK - przejdź niżej
  • Wszystkie kursy
  • Studenci
    • Potrzebuję pomocy
    • Szkolenie BHK dla I roku studiów
    • OSH training for 1st year students
    • Szkolenie biblioteczne
    • Obrona prac / antyplagiat
    • Podhalański Ośrodek Nauk Ekonomicznych (PONE)
  • Wykładowcy
    • Potrzebuję pomocy
    • Cafe Moodle (Pokój nauczycielski)
    • e-Wizytówka wykładowcy
    • e-Zajęcia na UEK
    • Obrona prac / antyplagiat
  • Portal Wiedzy
  • Kontakt
  • |
    • deDeutsch
    • enEnglish
    • esEspañol - Internacional
    • frFrançais
    • itItaliano
    • ruРусский
    • ukУкраїнська
Zaloguj się: Pracownicy UEK

Kurs Strategie produktu - studia niestacjonarne ZZMRN2-2311/12ZO

  1. Strona główna
  2. Kursy
  3. Strategie produktu - niestacjonarne ZZMRN2-2311ZO
  4. Materiały z wykładów STRATEGIE PRODUKTU
  5. Zestaw pytań do analizy Consumer Insight (kopia)

Zestaw pytań do analizy Consumer Insight (kopia)

Wymagania zaliczenia
Otwarto: środa, 15 listopada 2023, 15:00
Wymagane do: piątek, 1 grudnia 2023, 00:00

OPIS ZADANIA "Consumer Insight":
W
grupach liczących maksymalnie 4 osoby proszę przygotować zestaw
pytań/zagadnień, na które należałoby znaleźć odpowiedzi PRZEPROWADZAJĄC
ANALIZĘ - WGLĄD W KONSUMENTÓW - jednego z proponowanych z poniższego wykazu tematów zadania:
  • Wgląd
    w konsumentów dokonujących zakupu zestawów kina domowego.

  • Wgląd w
    zachowania mężczyzn golących zarost twarzy.

  • Wgląd
    w zachowania osób korzystających z internetowego portalu społecznościowego (np.
    Instagram, czy Twitter).

  • Wgląd w
    zachowania użytkowników generatorów tekstów online, wykorzystujących AI (Artificial Intelligence).

  • Wgląd
    w potencjalnych użytkowników programów graficznych, wykorzystujących AI (Artificial Intelligence).

  • Wgląd w
    zachowania użytkowników odkurzaczy.

  • Wgląd
    w zachowania klientów korzystających z usług banków internetowych.

  • Wgląd w
    zachowania osób korzystających z portali aukcyjnych (np. Allegro, Ebay) jako
    nieprofesjonalni* sprzedawcy.

                                                                                                                                                                                                    *) – tzn. nie prowadzący
oficjalnej działalności gospodarczej

Zestaw pytań/ zagadnień do przeprowadzenia wglądu w konsumentów WYBRANEGO PRODUKTU proszę przygotować w oparciu o formułę "6W of choice".

Proszę NIE UDZIELAĆ ODPOWIEDZI na stawiane pytania/zagadnienia!!


Zadanie polega wyłącznie na przygotowaniu zestawu pytań/zagadnień,
odpowiedzi na które WASZYM ZDANIEM byłyby niezbędne/pomocne w
rozpoznaniu konsumentów wybranego produktu i dokonaniu wglądu w ich
zachowania/sposób myślenia/odczuwane
potrzeby/opinie/zahamowania/preferencje/niechęci/predyspozycje oraz inne
elementy mogące mieć wpływ na ich
postawy wobec danego produktu, popyt na produkt oraz satysfakcję z jego użytkowania/posiadania.

Rozwiązania
zadań w formie pliku PDF, które Państwo przesyłaliście mi mailem,

BARDZO PROSZĘ proszę umieścić
zwrotnie na MOODLE do soboty 30 listopada 2024 r.  do godziny
23:59!!


◄ MVP + Model Kano
Zagadnienia do uwzględnienia w prezentacji dot. produktu i marki ►

e-Uczelnia UEK

  • Polityka prywatności i RODO
  • Deklaracja Dostępności
  • Strona główna UEK

Biuro

  

ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Pawilon A, pok. -115, -106A i B

  • e-mail: cel@uek.krakow.pl
  • Tel: +48 12 293 75 44, 74 85, 75 15
© 2025 Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. All rights reserved.
 
Scroll to top