Miło nam poinformować o wynikach Ogólnopolskiego Konkursu środowiska studenckiego ResearchLab 2021:Wspieramy rozwój umiejętności badawczych studentów”.  

Konkurs został zorganizowany przez Le Sphinx - francuską firmę, która od przeszło 30 lat  tworzy  efektywne rozwiązania w zakresie badań rynkowych, naukowych i ewaluacyjnych.

W piątek 11.06.2021 odbyła się finałowa gala Konkursu Research Lab, w ramach którego rywalizowały zespoły kilkunastu polskich uniwersytetów projektując  badania dotyczące wejścia na rynek polski nowej platformy SVOD.  

W Konkursie zwyciężyły studentki II stopnia naszego kierunku Marketing i Komunikacja Rynkowa - Julia Bucka, Ewa Kowalska, Sylwia Kąkol, Joanna Koźbiał i Elżbieta Turek, zdobywając NAGRODĘ GŁÓWNĄPLATYNOWY CERTYFIKAT! 

Drugi Zespół w składzie: Karolina Wiczyńska, Natalia Setla, Antonina Marć, Paulina Molenda i Andrii Kushner w rankingu końcowym otrzymał  Brązowy certyfikat.

Opiekunem zwycięskiej drużyny i drużyny z medalem brązowym  była mgr Maria Bajak.

Zwycięski zespół

Platynowy Zespół w chwilę po ogłoszeniu wyników

Oba Zespoły uczestniczyły w zajęciach z Marketingu Międzynarodowego.  Projekt  w konkursie dotyczył ekspansji  firmy na rynek zagraniczny - zaprojektowania badań  przed  wejściem  na rynek polski platformy SVOD.


Ostatnia modyfikacja: środa, 16 czerwca 2021, 10:27