Miło nam poinformować o wynikach Ogólnopolskiego Konkursu środowiska studenckiego ResearchLab 2021: „Wspieramy rozwój umiejętności badawczych studentów”.
Konkurs został zorganizowany przez Le Sphinx - francuską firmę, która od przeszło 30 lat tworzy efektywne rozwiązania w zakresie badań rynkowych, naukowych i ewaluacyjnych.
W piątek 11.06.2021 odbyła się finałowa gala Konkursu Research Lab, w ramach którego rywalizowały zespoły kilkunastu polskich uniwersytetów projektując badania dotyczące wejścia na rynek polski nowej platformy SVOD.
W Konkursie zwyciężyły studentki II stopnia naszego kierunku Marketing i Komunikacja Rynkowa - Julia Bucka, Ewa Kowalska, Sylwia Kąkol, Joanna Koźbiał i Elżbieta Turek, zdobywając NAGRODĘ GŁÓWNĄ - PLATYNOWY CERTYFIKAT!
Drugi Zespół w składzie: Karolina Wiczyńska, Natalia Setla, Antonina Marć, Paulina Molenda i Andrii Kushner w rankingu końcowym otrzymał Brązowy certyfikat.
Opiekunem zwycięskiej drużyny i drużyny z medalem brązowym była mgr Maria Bajak.
Platynowy Zespół w chwilę po ogłoszeniu wyników
Oba Zespoły
uczestniczyły w zajęciach z Marketingu Międzynarodowego.
Projekt w
konkursie dotyczył ekspansji firmy na rynek zagraniczny -
zaprojektowania badań przed wejściem na rynek polski
platformy
SVOD.