Wybrane zagadnienia marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1997
Publikacja powstała z okazji 40-lecia pracy naukowej Profesora Jerzego Altkorna, kierownika Katedry Marketingu.
Spis treści:
- Anna Czubała - Rozwój partnerstwa w kanałach dystrybucji
- Magdalena Dołhasz - Produkt reklamowy - podstawowy element rynku reklamy
- Piotr Hadrian - Metody i techniki analizy strategicznej
- Agata Jonas - Pomiar jakości usług. Aspekty metodologiczne
- Mariusz Kuziak - Etyczne aspekty reklamy
- Roman Niestrój - Struktura marketingu-mix
- Marek Rawski - Metodyka stosowania analizy portfolio GE
- Józef Sala - Zmiany strukturalne na rynku usług gastronomicznych w okresie transformacji gospodarki w Polsce
- Tomasz Smoleń - Wykorzystanie "macierzy istotności-jakości" do optymalizacji działań firmy
- Jan W. Wiktor - System promocji banku komercyjnego. Struktura, funkcje, instrumenty
- Halina Wojnarowska - Pozytywne zmiany w zasobie bezrobocia - statystyczna fikcja czy rzeczywistość?
- Renata Zembura - Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 14 maja 2018, 15:19