Przejdź do głównej zawartości
Nazwa użytkownika
Hasło
Zaloguj się
Zaloguj się
e-Uczelnia
Wszystkie kursy
Studenci
Potrzebuję pomocy
UEK Honours "WISE"
Obrona prac dyplomowych
Szkolenie BHK (BHP)
OSH Occupational health and safety training for 1st year students
Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami
Szkolenie biblioteczne
Podhalański Ośrodek Nauk Ekonomicznych (PONE)
Comarch ERP Optima
Wykładowcy
Potrzebuję pomocy
Centrum Jakości Kształcenia
Café Moodle
e-Learning / e-Zajęcia na UEK
e-Wizytówka - instrukcje
Obrona prac dyplomowych
Centrum Jakości Kształcenia
Portal Wiedzy
Kontakt
Ludzie e-learningu
Polski (pl)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Wyszukaj kursy
Prześlij
e-Wizytówka: Katedra Marketingu
Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym... red. J.W. Wiktor, 2017
Ostatnia modyfikacja: środa, 1 marca 2017, 19:55
◄ P. Chlipała, Integracja podejść metodoligcznych... 2018
Przejdź do...
Przejdź do...
Forum aktualności
Zasady redakcji prac dyplomowych
Pytania kierunkowe na egzamin dyplomowy z MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO - studia II stopnia
Pytania kierunkowe na egzamin dyplomowy z MARKETINGU (studia I stopnia)
P. Chlipała, A. Żbikowska, Konsumpcja w czasach pandemii... 2022
K. Sanak-Kosmowska, Evaluating social media... 2021
J.W. Wiktor, K. Sanak-Kosmowska, Information Asymetry... 2021
A. Jonas, M. Rawski, Analiza jakości produktu... 2021
M. Bajak, Wykorzystywanie beaconów... 2021
P. Hadrian, Audyt marketingu... 2020
K. Sanak-Kosmowska, Rola serwisów społecznościowych... 2018
P. Chlipała, Integracja podejść metodoligcznych... 2018
A .Czubała, A. Jonas, H. Wojnarowska, Marketing społeczny..., 2017
P.Hadrian, M. Rawski, Wykorzystanie metod i technik analitycznych...2016
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce...2014
Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu...,2014
Zarządzanie marketingiem..., 2014
Koncepcje zarządzania i marketingu..., 2014
J.W. Wiktor, Komunikacja marketingowa. Modele, strategie... 2013
Społeczne wymiary marketingu... 2013
Marketing usług, 2012
Podstawy marketingu, red. nauk. A. Czubała... 2012
Kierunki rozwoju współczesnego marketingu, 2012
A. Żbikowska, A. Potocki, R. Winkler, Komunikowanie... 2011
P. Chlipała, Tworzenie wartości dla klienta... 2011
Strategie marketingowe eksporterów...2010
M. Rawski i in. Menedżer w organizacji... 2010
Wizerunek marketingu w Polsce... 2009
E.W. Krikawski, N.S. Kosar, A. Czubała, Marketingowa polityka dystrybucji, 2009
M. Dołhasz i in., Podstawy zarządzania..., 2009
J.W. Wiktor, R. Oczkowska, A. Żbikowska, Marketing międzynarodowy... 2008
A. Czubała, A. Jonas, T. Smoleń, J.W. Wiktor, Marketing usług... 2006.
Podstawy marketingu... 2006
J. Altkorn, Marketing w turystyce... 2005
R. Oczkowska, Joint venture... 2005
J.W. Wiktor, Rynek Unii... 2005
A. Żbikowska, Public relations... 2005
Finansowe przesłanki..., 2004
A. Żbikowska, A. Potocki, R. Winkler, Techniki komunikacji... 2003
R. Niestrój, Zarządzanie marketingiem...2002
A. Jonas, Strategie konkurencji...2002
Dystrybucja w marketingowych strategiach... 2002
J. Altkorn, Strategia marki... 2001
A. Czubała, Dystrybucja produktów... 2001
J.W. Wiktor, Jednolity rynek wewnętrzny Unii... 2001.
J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem... 2001
J. Altkorn, Wizualizacja firmy... 1999
Wybrane zagadnieia marketingu... 1997
Platynowy i brązowy certyfikat dla studentów kierunku MiKR w konkursie ResearchLab 2021
Konferencja plakatowa
VI Międzyuczelniana Dydaktyczno-Naukowa Konferencja Plakatowa
Uroczyste zakończenie studiów na kierunku Marketing i komunikacja rynkowa - 23 stycznia 2021
Panel ekspercki „Zrównoważony marketing – oczekiwania konsumentów a działania przedsiębiorstw”
Kodeks
Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Uroczyste zakończenie studiów II stopnia na kierunku Marketing i komunikacja rynkowa
Uroczyste rozdanie dyplomów Absolwentom kierunku Marketing i komunikacja rynkowa
NAGRODA MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO DLA ZESPOŁU PRACOWNIKÓW UEK ZA KSIĄŻKĘ „ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM MIĘDZYNARODOWYM. INTEGRACJA RÓŻNORODNOŚCI”
Kodeks środowiska naukowego marketingu
A .Czubała, A. Jonas, H. Wojnarowska, Marketing społeczny..., 2017 ►
Powrót