Paweł Chlipała, Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2018 "Monografia ma charakter metodologiczny. Dokonano w w niej próby zaprezentowania istoty, skuteczności oraz wartości poznawczej zintegrowanych badań, a więc takich, w których w jednym projekcie badawczym zastosowano więcej niż jedną metodologię badań. Obszarem adaptacji metodologii zintegrowanej jest marketing jako dyscyplina, której potrzebne są różne typy wiedzy, sprzyjające tworzeniu i weryfikacji konstruktów teoretycznych. Głównym celem opracowania jest przedstawienie propozycji zastosowania metodologii badań zintegrowanej w badaniach marketingu". (ze Wstępu) Zawartość Rozdział I. Podejścia metodologiczne i epistemologiczna struktura poznawcza nauk społecznych w kontekście poznania marketingu Rozdział II. Marketing jako przedmiot naukowego poznania Rozdział III. Istota i sposoby łączenia podejść metodologicznych w naukach społecznych - przyczynek do badań marketingu Rozdział IV. Przesłanki i formy integracji podejść metodologicznych w metodologii badań współczesnego marketingu |