Społeczne wymiary marketingu

Społeczne wymiary marketingu. Księga jubileuszowa dedykowana Profesor Annie Czubale, red. Roman Niestrój, Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2013

Publikacja została przygotowana przez pracowników Katedry Marketingu z okazji jubileuszu 45. lecia pracy twórczej Profesor Anny Czubały,  długoletniego pracownika pełniącego wiele ważnych funkcji w Uczelni, w tym kierownika Katedry Marketingu w latach 2001-2014, członka organizacji naukowych i kolegiów redakcyjnych czasopism naukowych, promotora i recenzenta licznych prac dyplomowych, doktorskich, habilitacyjnych i wniosków awansowych.

Profil publikacji oddaje szerokie i  wielowymiarowe studia i badania Pani Profesor. Zawiera 12 artykułów pracowników Katedry Marketingu:

  1. Roman Niestrój - Sprawność marketingu a równowaga rynku
  2. Jan W. Wiktor - Ekonomia społeczna – w stronę społecznego  oblicza  marketingu
  3. Paweł Chlipała - Rozważania terminologiczne o zależnościach między marketingiem i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa
  4. Magdalena Dołhasz - Wykorzystanie reklamy w kampaniach społecznych instytucji pozarządowych w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu
  5. Piotr Hadrian - Wykorzystanie audytu marketingowego do kontroli  społecznej odpowiedzialności marketingowo zorientowanego przedsiębiorstwa
  6. Agata Jonas - Marketing wewnętrzny  a społeczna odpowiedzialności przedsiębiorstwa w obszarze relacji z pracownikami
  7. Krzysztof Kapera - Komunikacja działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu za pośrednictwem Internetu
  8. Mariusz Kuziak – Postawy użytkowników wobec działań marketingowych w mediach społecznościowych
  9. Marek Rawski - Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do oceny możliwości realizacji przez przedsiębiorstwo społecznej odpowiedzialności
  10. Tomasz Smoleń - Wspieranie kultury i sztuki jako element koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce
  11. Halina Wojnarowska - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a jego wizerunek i reputacja
  12. Agnieszka Żbikowska - Relacje między społeczną odpowiedzialnością biznesu a public relations w kontekście trudności definicyjnych
Ostatnia modyfikacja: środa, 3 lutego 2016, 12:09