Marketing usług II

Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Marketing usług, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych czy ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy marketingowej i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.

Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie zagadnienia jak:

  • cechy charakterystyczne rynku usług,
  • zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
  • segmentacja rynku usług,
  • jakość usług,
  • proces świadczenia usług,
  • polityka kształtowania cen usług,
  • dystrybucja usług,
  • rola personelu w marketingu firmy usługowej.

Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-usługami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy.

Książka obejmuje cały zasób wiedzy z marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.


Ostatnia modyfikacja: sobota, 20 maja 2023, 11:59