Podstawy marketingu, red. nauk. A. Czubała, PWE, Warszawa 2012

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące:

  • funkcji i znaczenia marketingu,
  • kierunków jego rozwoju,
  • preferencji i zachowań zakupowych klientów,
  • podziału rynku na segmenty,
  • instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców,
  • gromadzenia informacji rynkowych
  • planowania i kontrolowania działalności marketingowej.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 29 września 2015, 10:57