Szanowni Państwo,
Studenci UEK wszystkich typów studiów, lat i kierunków (za wyjątkiem studentów I roku)!
W związku z wdrożeniem jednolitego, centralnego systemu uwierzytelniania użytkowników (CAS) w głównych systemach informatycznych UEK, od dnia 10 grudnia br. obowiązywać będzie nowy sposób logowania na e-Platformę. Zmiana dotyczy wszystkich studentów, którzy do tej pory nie korzystali z systemu CAS (czyli przede wszystkim studentów starszych lat studiów).
Szczegółowe zasady logowania znajdą Państwo na stronie procedur logowania. Brzmią one następująco:
- Aby zalogować się na e-Platformę za pomocą systemu CAS, należy użyć numeru albumu (indeksu) jako nazwy użytkownika (loginu) oraz numeru PESEL jako pierwszego hasła (nawet jeśli dotąd używało się innego hasła).
- Po pierwszym logowaniu zaleca się zmianę hasła.
- Zarządzanie kontem CAS (np. zmiana hasła) możliwe jest pod adresem: studenci.uek.krakow.pl. Aby jednak odzyskać hasło, należy zgłosić się osobiście z dowodem tożsamości do Centrum Informatyki (Pawilon A, pok. 119).
W przypadku kłopotów z logowaniem przez system CAS bądź utratą dostępu do konta na e-Platformie, prosimy o niezwłoczny kontakt z Centrum Informatyki UEK pod numerami telefonu: 12 293 5574, 5091, 5292 oraz adresem e-mail: admin@uek.krakow.pl lub Działem Rozwoju i Utrzymania Systemów IT – 58 35 lub 58 25 i adresem e-mail: drusi@uek.krakow.pl.
W związku z powyższym w dniu 9 grudnia (niedziela) w godzinach: 22.00-24.30 nastąpi przerwa techniczna - strona e-Uczelni będzie czasowo niedostępna.
Z poważaniem, Zespół ds. e-Learningu