Logowanie i zmiany w profilu
Procedury, modyfikacja, rozwiązywanie problemów
Logowanie do platformy
Aby zalogować się na e-Platformę UEK, trzeba posiadać w niej indywidualne konto. Każdy, kto studiuje na naszej uczelni oraz każdy pracujący tu nauczyciel akademicki UEK, posiada takie konto "z przydziału" (konta są automatycznie zakładane w oparciu o informacje pochodzące z baz danych tworzonych przez Dział Nauczania, Dziekanaty oraz Dział Spraw Osobowych).- Dotyczy studentów I i II stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz studiów doktoranckich, za wyjątkiem uczestników programów edukacyjnych w języku obcym oraz studiów podyplomowych)
- Aby się zalogować, od dnia 10 grudnia 2018 logowanie na e-Platformę dla wszystkich studentów UEK odbywa się wyłącznie przez Centralny System Uwierzytelniania UEK (CAS) (logowanie.uek.krakow.pl)).
- Dane do logowania są następujące: nazwa użytkownika (login) to numer albumu (indeksu), hasłem pierwszego logowania w systemie CAS – numer PESEL. Po pierwszym logowaniu zaleca się zmianę hasła.
- Zarządzanie kontem CAS (np. zmiana hasła) możliwe jest pod adresem: studenci.uek.krakow.pl.
- Od dnia 10 grudnia 2018 logowanie na e-Platformę dla pracowników UEK odbywa się wyłącznie przez Centralny System Uwierzytelniania UEK (CAS) (logowanie.uek.krakow.pl)).
- Mimo to, nadal obowiązują dotychczasowe zasady logowania – nazwą użytkownika (loginem) jest 8-literowy login do służbowej poczty elektronicznej (webmail.uek.krakow.pl), hasłem – hasło do poczty.
- Zarządzanie kontem CAS (np. zmiana hasła) możliwe jest pod adresem: (pracownik.uek.krakow.pl)).
- Aby odzyskać hasło dostępu do CAS, a tym samym do e-Platformy, należy zgłosić się osobiście z dowodem tożsamości do Centrum Informatyki (Pawilon A, pok. 119).
Możliwe są trzy powody, dla których ktoś, kto jest studentem/studentką lub nauczycielem UEK, nie posiada konta w naszym systemie:
- Kłopoty studentów/studentek I roku biorą się z faktu, że na początku roku akademickiego baza danych Dziekanatu może nie być (po rekrutacji) w pełni zaktualizowana.
- Kłopoty studentów/studentek starszych lat najprawdopodobniej wynikają z zaległości w Dziekanacie.
- O nowozatrudnionych nauczycielach akademickich UEK Zespół ds. e-Learningu mogło nie otrzymać stosownej informacji z działu spraw osobowych. Należy przy tym pamiętać, że aby jednak posiadać konto na e-Platformie, najpierw należy
założyć sobie konto poczty elektronicznej w Centrum Informatyki.