Résumé de section

  • Bernard Bińczycki

    dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu
    adiunkt
    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości
    Instytut Zarządzania 
    Katedra Procesu Zarządzania

    Kontakt

    ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków

    pokój 107 w budynku biblioteki

    kontakt telefoniczny i mailowy: w sekcji Konsultacje poniżej

    Moja strona www: Binczycki.uek.krakow.pl

    ORCID ID: 0000-0003-2214-362X

    Aktywność: 
    • absolwent specjalności Zarządzanie firmą Akademii Ekonomicznej w Krakowie
    • wiceprzewodniczący Komisji Ergonomicznej Polskiej Akademii Nauk Oddział w Krakowie 
    • członek Komisji Ergonomii Polskiej Akademii Umiejętności
    • wiceprezes oddziału krakowskiego Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego
    • promotor i tutor studentów Instytutu Zarządzania
    • pełnomocnik Katedry do spraw studentów niepełnosprawnych
    • b. międzynarodowy obserwator OBWE wyborów w Bośni i Hercegowinie
    • laureat projektu PITWIN – Portalu Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
    Zainteresowania pozanaukowe: 
    • Tatry Zachodnie, pływanie, muzyka organowa i motocykl

      • Konsultacje telefoniczne (zobacz mój numer telefonu): codziennie od poniedziałku do niedzieli w godz. 8.00-20.00.
      • Oddzwaniam na połączenia nieodebrane.

      •  Proszę nie wysyłać sms-ów.

      • Przed wysłaniem maila proszę o kontakt telefoniczny: Bernard.Binczycki@uek.krakow.pl
      • Forum dyskusyjne w każdym moim e-kursie
      • Planowanie i kontrola w zarządzaniu operacyjnym (wykłady niestacjonarne): 2im59tl
    1. W czasie zajęć zdalnych zachęcam do pracy przy komputerze z dużym ekranem lub na laptopie - dbaj o swoje oczy! Aplikacje komputerowe są zwykle bogatsze w funkcje niż smartfonowe
    2. Przed rozpoczęciem każdych zajęć zdalnych zaloguj się do naszego e-kursu przedmiotowego na platformie e-Uczelnia - to nasza baza wiedzy na cały semestr
    3. Na platformie e-Uczelnia proszę ustawić powiadomienia m.in. o otrzymanej ocenie z zadania i o nowym wpisie na forum dyskusyjnym (obok zdjęcia kliknij: swoje imię i nazwisko/Preferencje/Preferencje powiadomień - w kolumnie E-mail wszystkie opcje na niebiesko)
    4. Zachęcam do wstawienia w swoim profilu na portalu e-Uczelnia i w aplikacji Microsoft Teams swojego zdjęcia (niekoniecznie portretowego) lub ulubionego awataru
    5. Możesz przekierować maile z poczty studenckiej na maila codziennego użytku. Przejdź do ustawień Uczelnianego Konta Studenckiego (po lewej stronie) - Edytuj dane, a następnie przesuwamy suwak w opcji "Przekierowanie maili": student.uek.krakow.pl)
    6. Pamiętaj o założeniu konta bibliotecznego UEK, aby w domu mieć dostęp do pełnych tekstów podręczników w portalu IBUKAby aktywować konto biblioteczne, wyślij ze swojego uczelnianego maila wiadomość na adres wyp@uek.krakow.pl, podając swoje imię i nazwisko oraz numer albumu. Aby zdobyć dostęp do IBUK Libra z konta biblioteki UEK należy najpierw wejść na stronę biblioteki: https://bg.uek.krakow.pl, w zakładce u góry wybrać "Bazy danych" i wejść do zakładki IBUK Libra. Zostaniemy przeniesieni do panelu logowania, gdzie należy wpisać login i hasło, takie jak podczas logowania się do Biblioteki UEK. Gdy wciśniemy "Login", zostaniemy przekierowani na stronę IBUK Libra z możliwością dostępu do umieszczonych tam książek. Ważne jest, aby kod http rozpoczynał się od "han", jak tutaj: http://han.uek.krakow.pl/han/pwn/https/libra.ibuk.pl.
    7. Na kampusie UEK połącz się z bezpłatnym wifi: https://ci-pomoc.uek.krakow.pl/pl/student/wifi-stud-pl
    8. Przenieś swój plan do Kalendarza Google: https://apollotocal.uek.krakow.pl

    • ZARZĄDZENIE Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

      Organizacja roku akademickiego na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych:

      1) semestr zimowy trwa od 1 października 2024 r. do 23 lutego 2025 r., w tym:

       - zimowa przerwa świąteczna trwa od 23 grudnia 2024 r. do 6 stycznia 2025 r.,

       - zimowa sesja egzaminacyjna trwa od 27 stycznia 2025 r. do 9 lutego 2025 r.,

       - zimowa przerwa semestralna trwa od 10 lutego 2025 r. do 16 lutego 2025 r.,

       - zimowa sesja poprawkowa trwa od 17 lutego 2025 r. do 23 lutego 2025 r.

      2) semestr letni trwa od 24 lutego 2025 r. do 30 września 2025 r., w tym:

       - letnia przerwa świąteczna trwa od 17 kwietnia 2025 r. do 22 kwietnia 2025 r.,

       - letnia sesja egzaminacyjna trwa od 16 czerwca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.,

       - letnia sesja poprawkowa trwa od 1 września 2025 r. do 14 września 2025 r.

      Dodatkowe terminy wolne od zajęć na studiach stacjonarnych:

       1) semestr zimowy:

       - 2 października 2024 r. – (środa - cały dzień, Inauguracja roku akademickiego),

       - 10 października 2024 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy),

       - 19 grudnia 2024 r. – (czwartek - w godzinach 13.15-14.45, Spotkanie świąteczne Pracowników).

       2) semestr letni:

       - 4 marca 2025 r. – (wtorek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy),

      - 26 marca 2025 r. – (środa - w godzinach 9.45-13.00, Dzień Otwarty dla kandydatów na studia

      pierwszego studia i jednolite studia magisterskie),

       - 27 marca 2025 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-16.30, Dzień Otwarty dla kandydatów na studia

      drugiego stopnia),

       - 2 maja 2025 r. – (piątek – cały dzień),

       - 28 maja 2025 r. – (środa – cały dzień, dzień obchodów Święta Uczelni),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym – Juwenalia),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym - Koncert z okazji 100-lecia Uczelni),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym – Zjazd Absolwentów Uczelni).