Abschnittsübersicht

  • Bernard Bińczycki

    dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu
    adiunkt
    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości
    Instytut Zarządzania 
    Katedra Procesu Zarządzania

    Kontakt

    ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków

    pokój 107 w budynku biblioteki

    kontakt telefoniczny i mailowy: w sekcji Konsultacje poniżej

    Moja strona www: Binczycki.uek.krakow.pl

    ORCID ID: 0000-0003-2214-362X

    Aktywność: 
    • absolwent specjalności Zarządzanie firmą Akademii Ekonomicznej w Krakowie
    • wiceprzewodniczący Komisji Ergonomicznej Polskiej Akademii Nauk Oddział w Krakowie 
    • członek Komisji Ergonomii Polskiej Akademii Umiejętności
    • wiceprezes oddziału krakowskiego Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego
    • promotor i tutor studentów Instytutu Zarządzania
    • pełnomocnik Katedry do spraw studentów niepełnosprawnych
    • b. międzynarodowy obserwator OBWE wyborów w Bośni i Hercegowinie
    • laureat projektu PITWIN – Portalu Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
    Zainteresowania pozanaukowe: 
    • Tatry Zachodnie, pływanie, muzyka organowa i motocykl

      • Konsultacje telefoniczne (zobacz mój numer telefonu): codziennie od poniedziałku do niedzieli w godz. 8.00-20.00.
      • Oddzwaniam na połączenia nieodebrane.

      •  Proszę nie wysyłać sms-ów.

      • Przed wysłaniem maila proszę o kontakt telefoniczny: Bernard.Binczycki@uek.krakow.pl
      • Forum dyskusyjne w każdym moim e-kursie
    • Zapraszam na zajęcia zdalne w aplikacji Teams:
      • IB grupa dzienna 1111 803slp0
      • IB grupa dzienna 1112 bnzidbu
      • Marketing dzienny grupa 12 ou1b6qk
      • RiC dzienny grupa 12 bnhzt8q
      • Seminarium dzienne: cc9m03f
      • Seminarium zaoczne: 05j4142 (kod poprawiony)
      • BHP i ergonomia II stopień TiR dzienny: 7rp6tlo
      • Ergonomia... Zarządzanie zaoczne yftoet3
      • Planowanie i kontrola w zarządzaniu operacyjnym (wykłady niestacjonarne): 2im59tl
    1. W czasie zajęć zdalnych zachęcam do pracy przy komputerze z dużym ekranem lub na laptopie - dbaj o swoje oczy! Aplikacje komputerowe są zwykle bogatsze w funkcje niż smartfonowe
    2. Przed rozpoczęciem każdych zajęć zdalnych zaloguj się do naszego e-kursu przedmiotowego na platformie e-Uczelnia - to nasza baza wiedzy na cały semestr
    3. Na platformie e-Uczelnia proszę ustawić powiadomienia m.in. o otrzymanej ocenie z zadania i o nowym wpisie na forum dyskusyjnym (obok zdjęcia kliknij: swoje imię i nazwisko/Preferencje/Preferencje powiadomień - w kolumnie E-mail wszystkie opcje na niebiesko)
    4. Zachęcam do wstawienia w swoim profilu na portalu e-Uczelnia i w aplikacji Microsoft Teams swojego zdjęcia (niekoniecznie portretowego) lub ulubionego awataru
    5. Możesz przekierować maile z poczty studenckiej na maila codziennego użytku. Przejdź do ustawień Uczelnianego Konta Studenckiego (po lewej stronie) - Edytuj dane, a następnie przesuwamy suwak w opcji "Przekierowanie maili": student.uek.krakow.pl)
    6. Pamiętaj o założeniu konta bibliotecznego UEKAby aktywować konto biblioteczne, podejdź do Biblioteki lub wyślij ze swojego uczelnianego maila wiadomość na adres wyp@uek.krakow.pl, podając swoje imię i nazwisko oraz numer albumu.
    7. Logowanie do portalu iBukLibra (dostęp w domu do pełnych tekstów podręczników): https://hanbg.uek.krakow.pl/han/pwn/https/libra.ibuk.pl/ksiazki. Upewnij się, że w lewym górnym roku ekranu pojawiła się ramka "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie". Przed wyszukiwaniem publikacji zawsze naciśnij przycisk "Wszystkie książki", aby korzystać z najbogatszego zbioru.
    8. W portalu iBukLubra dodawaj ulubione książki na swoją wirtualną półkę, aby móc szybko do nich wrócić. W tym celu zaloguj się od razu jeszcze do drugiego portalu iBukhttps://www.ibuk.pl/logowanie.html (wymagana jest wcześniejsza rejestracja).
    9. Na kampusie UEK połącz się z bezpłatnym wifi: https://ci-pomoc.uek.krakow.pl/pl/student/wifi-stud-pl
    10. Przenieś swój plan do Kalendarza Google: https://apollotocal.uek.krakow.pl

    • ZARZĄDZENIE Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

      Organizacja roku akademickiego na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych:

      1) semestr zimowy trwa od 1 października 2024 r. do 23 lutego 2025 r., w tym:

       - zimowa przerwa świąteczna trwa od 23 grudnia 2024 r. do 6 stycznia 2025 r.,

       - zimowa sesja egzaminacyjna trwa od 27 stycznia 2025 r. do 9 lutego 2025 r.,

       - zimowa przerwa semestralna trwa od 10 lutego 2025 r. do 16 lutego 2025 r.,

       - zimowa sesja poprawkowa trwa od 17 lutego 2025 r. do 23 lutego 2025 r.

      2) semestr letni trwa od 24 lutego 2025 r. do 30 września 2025 r., w tym:

       - letnia przerwa świąteczna trwa od 17 kwietnia 2025 r. do 22 kwietnia 2025 r.,

       - letnia sesja egzaminacyjna trwa od 16 czerwca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.,

       - letnia sesja poprawkowa trwa od 1 września 2025 r. do 14 września 2025 r.

      Dodatkowe terminy wolne od zajęć na studiach stacjonarnych:

       1) semestr zimowy:

       - 2 października 2024 r. – (środa - cały dzień, Inauguracja roku akademickiego),

       - 10 października 2024 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy),

       - 19 grudnia 2024 r. – (czwartek - w godzinach 13.15-14.45, Spotkanie świąteczne Pracowników).

       2) semestr letni:

       - 4 marca 2025 r. – (wtorek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy),

      - 26 marca 2025 r. – (środa - w godzinach 9.45-13.00, Dzień Otwarty dla kandydatów na studia

      pierwszego studia i jednolite studia magisterskie),

       - 27 marca 2025 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-16.30, Dzień Otwarty dla kandydatów na studia

      drugiego stopnia),

       - 2 maja 2025 r. – (piątek – cały dzień),

       - 28 maja 2025 r. – (środa – cały dzień, dzień obchodów Święta Uczelni),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym – Juwenalia),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym - Koncert z okazji 100-lecia Uczelni),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym – Zjazd Absolwentów Uczelni).