Abschnittsübersicht

  • Bernard Bińczycki

    dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu
    adiunkt
    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości
    Instytut Zarządzania 
    Katedra Procesu Zarządzania

    Kontakt

    ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków

    pokój 107 w budynku biblioteki

    kontakt telefoniczny w sekcji Konsultacje poniżej

    Moja strona www: Binczycki.uek.krakow.pl

    ORCID ID: 0000-0003-2214-362X

    Aktywność: 
    • absolwent specjalności Zarządzanie firmą Akademii Ekonomicznej w Krakowie
    • wiceprzewodniczący Komisji Ergonomicznej Polskiej Akademii Nauk Oddział w Krakowie 
    • członek Komisji Ergonomii Polskiej Akademii Umiejętności
    • wiceprezes oddziału krakowskiego Polskiego Towarzystwa Ergonomicznego
    • promotor i tutor studentów Instytutu Zarządzania
    • pełnomocnik Katedry do spraw studentów niepełnosprawnych
    • b. międzynarodowy obserwator OBWE wyborów w Bośni i Hercegowinie
    • laureat projektu PITWIN – Portalu Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
    Zainteresowania pozanaukowe: 
    • Tatry Zachodnie, pływanie, muzyka organowa i motocykl

    • 1. Konsultacje w tygodniu:
      czwartek 14.00-15.00
      piątek 16.30-18.30

      2. Konsultacje weekendowe:
      piątek 18.30
      3. Konsultacje telefoniczne:
      poniedziałek-niedziela 8.00-20.00 zobacz mój numer telefonu
      Oddzwaniam na połączenia nieodebrane. Proszę nie wysyłać sms-ów.

      4. Konsultacje mailowe (przed wysłaniem maila proszę o kontakt telefoniczny): Bernard.Binczycki@uek.krakow.pl

      5. Forum dyskusyjne w każdym moim e-kursie


  • Pozostałe grupy dołączają do zajęć poprzez link w Planie zajęć


    • 25/26Z-ZI-RC-N1-PODORG-WYK-1 gp3aff3
    • 25/26Z-ZZ-ZA-N1-PLAIKO-WYK-1 wa350mo
    • 25/26Z-ZZ-TR-S2-BHPIER-WYK-1 noe4zvt
    • 25/26Z-ZJ-ZI-N2-ZARTAL-WYK-1 euy4mbc
    • 25/26 Seminarium dzienne i zaoczne (jeden wspólny zespół): d7osnd0

    Serdecznie zapraszam na zajęcia!


    1. W czasie zajęć zdalnych zachęcam do pracy przy komputerze z dużym ekranem lub na laptopie - dbaj o swoje oczy!
    2. Przed rozpoczęciem każdych zajęć zdalnych zaloguj się do naszego e-kursu przedmiotowego na platformie e-Uczelnia - to nasza baza wiedzy na cały semestr
    3. Na platformie e-Uczelnia proszę ustawić powiadomienia m.in. o otrzymanej ocenie z zadania i o nowym wpisie na forum dyskusyjnym (obok zdjęcia kliknij: swoje imię i nazwisko/Preferencje/Preferencje powiadomień - w kolumnie E-mail wszystkie opcje na niebiesko)
    4. Zachęcam do wstawienia w swoim profilu na portalu e-Uczelnia i w aplikacji Microsoft Teams swojego zdjęcia (niekoniecznie portretowego) lub ulubionego awataru
    5. Możesz przekierować maile z poczty studenckiej na maila codziennego użytku. Przejdź do ustawień Uczelnianego Konta Studenckiego (po lewej stronie) - Edytuj dane, a następnie przesuwamy suwak w opcji "Przekierowanie maili": student.uek.krakow.pl)
    6. Pamiętaj o założeniu konta bibliotecznego UEKAby aktywować konto biblioteczne, podejdź do Biblioteki lub wyślij ze swojego uczelnianego maila wiadomość na adres wyp@uek.krakow.pl, podając swoje imię i nazwisko oraz numer albumu.
    7. Logowanie do portalu iBukLibra (dostęp w domu do pełnych tekstów podręczników): https://hanbg.uek.krakow.pl/han/pwn/https/libra.ibuk.pl/ksiazki. Upewnij się, że w lewym górnym roku ekranu pojawiła się ramka "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie". Przed wyszukiwaniem publikacji zawsze naciśnij przycisk "Wszystkie książki", aby korzystać z najbogatszego zbioru.
    8. W portalu iBukLubra dodawaj ulubione książki na swoją wirtualną półkę, aby móc szybko do nich wrócić. W tym celu zaloguj się od razu jeszcze do drugiego portalu iBukhttps://www.ibuk.pl/logowanie.html (wymagana jest wcześniejsza rejestracja).
    9. Na kampusie UEK połącz się z bezpłatnym wifi: https://ci-pomoc.uek.krakow.pl/pl/student/wifi-stud-pl
    10. Przenieś swój plan do Kalendarza Google: https://apollotocal.uek.krakow.pl

  • Organizacja roku akademickiego na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych:

    1) semestr zimowy trwa od 1 października 2025 r. do 22 lutego 2026 r., w tym: zimowa przerwa świąteczna trwa od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r., - zimowa sesja egzaminacyjna trwa od 26 stycznia 2026 do 8 lutego 2026, zimowa przerwa semestralna trwa od 9 lutego 2026 r. do 15 lutego 2026 r., zimowa sesja poprawkowa trwa od 16 lutego 2026 do 22 lutego 2026

    2) semestr letni trwa od 23 lutego 2026 r. do 30 września 2026 r., w tym: letnia przerwa świąteczna trwa od 2 kwietnia 2026 r. do 7 kwietnia 2026 r., letnia sesja egzaminacyjna trwa od 15 czerwca 2026 r. do 28 czerwca 2026, letnia sesja poprawkowa trwa od 1 września 2026 r. do 14 września 2026.

    Dodatkowe terminy wolne od zajęć na studiach stacjonarnych: 1) semestr zimowy: - 6 października 2025 r. – (poniedziałek - cały dzień, Inauguracja roku akademickiego), - 16 października 2025 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy), - 10 listopada 2025 r. – (poniedziałek - cały dzień), - 17 grudnia 2025 r. – (środa - w godzinach 13.15-14.45, Spotkanie świąteczne Pracowników). 2) semestr letni: - 5 marca 2026 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy), - 25 marca 2026 r. – (środa - w godzinach 9.45-13.00, Dzień Otwarty), - 26 marca 2026 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-16.30, Dzień Otwarty), - 14 maja 2026 r. – (czwartek - od godziny 15.00, Juwenalia), - 15 maja 2026 r. – (piątek - od godziny 13.00, Juwenalia), - 28 maja 2026 r. – (czwartek - cały dzień, dzień obchodów Święta Uczelni), - 5 czerwca 2026 r. – (piątek - cały dzień).

    • ZARZĄDZENIE Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

      Organizacja roku akademickiego na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych:

      1) semestr zimowy trwa od 1 października 2024 r. do 23 lutego 2025 r., w tym:

       - zimowa przerwa świąteczna trwa od 23 grudnia 2024 r. do 6 stycznia 2025 r.,

       - zimowa sesja egzaminacyjna trwa od 27 stycznia 2025 r. do 9 lutego 2025 r.,

       - zimowa przerwa semestralna trwa od 10 lutego 2025 r. do 16 lutego 2025 r.,

       - zimowa sesja poprawkowa trwa od 17 lutego 2025 r. do 23 lutego 2025 r.

      2) semestr letni trwa od 24 lutego 2025 r. do 30 września 2025 r., w tym:

       - letnia przerwa świąteczna trwa od 17 kwietnia 2025 r. do 22 kwietnia 2025 r.,

       - letnia sesja egzaminacyjna trwa od 16 czerwca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.,

       - letnia sesja poprawkowa trwa od 1 września 2025 r. do 14 września 2025 r.

      Dodatkowe terminy wolne od zajęć na studiach stacjonarnych:

       1) semestr zimowy:

       - 2 października 2024 r. – (środa - cały dzień, Inauguracja roku akademickiego),

       - 10 października 2024 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy),

       - 19 grudnia 2024 r. – (czwartek - w godzinach 13.15-14.45, Spotkanie świąteczne Pracowników).

       2) semestr letni:

       - 4 marca 2025 r. – (wtorek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy),

      - 26 marca 2025 r. – (środa - w godzinach 9.45-13.00, Dzień Otwarty dla kandydatów na studia

      pierwszego studia i jednolite studia magisterskie),

       - 27 marca 2025 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-16.30, Dzień Otwarty dla kandydatów na studia

      drugiego stopnia),

       - 2 maja 2025 r. – (piątek – cały dzień),

       - 28 maja 2025 r. – (środa – cały dzień, dzień obchodów Święta Uczelni),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym – Juwenalia),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym - Koncert z okazji 100-lecia Uczelni),

       - maj 2025 r. – (data będzie podana w terminie późniejszym – Zjazd Absolwentów Uczelni).