Przegląd sekcji

  • prof. UEK dr hab. inż. Janusz Morajda

    Katedra Informatyki

    person

    Kontakt

    gabinet: ul. Rakowicka 27, Budynek Biblioteki, pokój 428

    telefon do sekretariatu: +48 12 293 52 65

    e-mail: morajdaj@uek.krakow.pl 

    Uwaga: Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.

    Uwaga: zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr R-0201-63/2020, we wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów. Ponadto proszę o podanie grupy dziekańskiej. Odpowiedzi będą udzielane wyłącznie na maile wysłane z domeny UEK (uek.krakow.pl, lub student.uek.krakow.pl). Odpowiedzi będą udzielane w terminie do 3-ch dni roboczych.

    Note: remote communication between students and the lecturer takes place only via e-mail in the uek.krakow.pl or student.uek.krakow.pl domains and on the Microsoft Teams and Moodle platforms.

    The student is obliged to provide the following data: name, surname, index number, year, field and mode of study, dean's group. Replies will only be provided to e-mails sent from the UEK domain, within 3 business days.

    • Najbliższe konsultacje (październik, listopad) - stacjonarnie - poniedziałki / Nearest office hours - October, November (in the office) - Mondays :

      13.X: 11.40-13.10

      20.X: 16.40-18.10

      27.X: 12.30-13.15, 18.20-19.05

      3.XI: 16.40-18.10

      17.XI: 16.40-18.10

      24.XI: 12.30-13.15, 18.20-19.05

      1.XII: 16.40-18.10

      Ponadto konsultacje mogą odbyć się w trybie zdalnym na platformie MSTeams. W razie potrzeby tego typu konsultacji proszę o kontakt poprzez e-mail wraz z propozycją zakresu terminów spotkania zdalnego.

      Additionally duty hours (consultations) may take place also remotely on the MSTeams platform. If you need such consultation, please contact me via e-mail with a proposed range of dates for the remote meeting.

    • SEMINARIUM MAGISERSKIE (Informatyka Stosowana, studia stacjonarne) 2025/2026 - seminaria odbywają się w trybie zdalnym (MSTeams)

      UWAGA. Pierwszym krokiem jest uzgodnienie z promotorem tematyki, planu i zakresu (zawartości) pracy magisterskiej. W tym celu proszę o przesłanie mailem (listopad, najpóźniej grudzień) pisemnej propozycji, zawierającej: 1/ proponowany temat (tytuł) pracy - w formie kompletnej strony tytułowej, 2/ plan pracy w formie roboczego spisu treści całości pracy (z podziałem na rozdziały i podrozdziały oraz z proponowanym tytułami tych części pracy), 3/ opis planowanej części empirycznej (rodzaj badań/projektu, luka badawcza, metodyka badań, oczekiwane rezultaty, itp.).

      UWAGA. Podstawowa forma komunikacji i przesyłanie fragmentów pracy do korekty - poczta e-mail. Przy przesyłaniu materiału do korekty (preferowany pdf) proszę obowiązkowo zamieszczać: 1/ kompletną stronę tytułową pracy, 2/ spis treści (roboczy) CAŁOŚCI pracy z wyszczególnieniem tytułów rozdziałów i podrozdziałów oraz wszystkich pozostałych części pracy, 3/ tekst przesyłanego do korekty (kompletnego) rozdziału lub rozdziałów w formie ostatecznie dopracowanej (również pod kątem edytorskim).

      Przy przygotowaniu i redagowaniu pracy magisterskiej proszę zapoznać się z informacjami formalnymi, oraz obowiązkowo (!!!) z instrukcją redagowania pracy magisterskiej na stronie Instytutu Informatyki, Rachunkowości i Controllingu: https://iirc.uek.krakow.pl/sprawy-studenckie/prace-dyplomowe-magisterskie-obrony/    (zakładka: Szablon pracy dyplomowej)  i stosować się do tych instrukcji.

      W przypadku chęci skorzystania z rozmowy on-line (MSTeams) - zapraszam w każdej chwili - proszę mailowo zaproponować dogodne terminy spotkania.

      ----------------------------------------------------

      Obowiązkowe ostatnie spotkanie w semestrze zimowym (prezentacja przez studentów tematyki, planowanej zawartości oraz założeń części empirycznej prac magisterskich, omówienie dalszych wytycznych i wskazówek dot. przygotowania pracy, zaliczenie semestru) odbędzie się:

      • grupa 3:   14 stycznia (środa) godz. 12.15 - 13.45 zdalnie MSTeams zespół 25/26Z-ZI-IS-S2-SEMMGR.1-SEM-3
      • grupa 4:   14 stycznia (środa) godz. 14.00 - 15.30 zdalnie MSTeams zespół 25/26Z-ZI-IS-S2-SEMMGR.1-SEM-4

      ----------------------------------------------------

      Inne interesujące artykuły (linki):

      https://www.gov.pl/web/nauka/jsa--promotor-sprawdzi-czy-student-korzystal-z-technologii-chatgpt

  • Teoretyczne podstawy informatyki - wykład - st. niestacjonarne - zespół 25/26Z-ZI-IS-N1-TEOPOD-WYK-1, kod zespołu: j6rippx  , proszę o samodzielne zapisy przed pierwszym wykładem.