Przegląd sekcji

  • dr hab. Joanna Wyrobek, prof. UEK

    Katedra Finansów Przedsiębiorstw

    Kontakt

    gabinet: pawilon F, pok. 609

    telefon: +48 12 293 55 37

    fax.: +48 12 293 50 81
    telefon do sekretariatu: +48 12 293 50 81

    e-mail: wyrobekj[ tutaj znak małpy] uek.krakow.pl , 
    wyrobekj[tutaj znak małpy]interia.pl

    Uwaga! Nie zezwalam na wykorzystywanie danych kontaktowych w celach marketingowych.

    (3+4)(4+5)(1+2) (5+1)(3+1)(2+1) (4+3)(3-3)(2+3)

    • PRAKTYKI STUDENCKIE: proszę przyjść na konsultacje - części emaili nie widzę w programie pocztowym. Jeżeli sprawa jest pilna, a ja nie odpowiedziałam na emaila, to albo on nie doszedł albo nie wyrabiam czasowo. Proszę wtedy ponowić emaila a jeżeli nadal nie ma odpowiedzi to proszę albo podejść do F602 (pani Agnieszka Kluczewska) albo przekierować emaila do Niej (kluczewa i potem serwer emailowy UEK). Razem ze mną prowadzi praktyki studenckie i zazwyczaj jest na UEKu od 10:00 do 15:00 (zwykle dużo dłużej). NAjbezpieczniej i najpewniej jest podejść na konsultacje, wtedy załatwimy sprawę od reki.

      KONSULTACJE: Poniedziałki godzina 19:00, niedziele, godzina 19:30. Gdyby mnie nie było to proszę dzwonić, telefon podany jest powyżej. Czasami mylę pokoje na Teams i otwierdzam spotkanie w złym pokoju.


      Seminaria, konsultacje, Seminars, office hours: jtn5ddh
      Corporate Finance 2024/2025: tz7n71f
      Gamifikacja: 5kblnth
      Computer Systems: g4lubns
      Zarządzanie gniewem: sg1kzd2
      Zapobieganie oszustwom: zf2j78t
      Planowanie finansowe: xo1ofxq
      Techniki uczenia się: qzmdhco
      Wordpress: h2h4945
      Zapobieganie oszustwom/Wykrywanie oszustw: h5t9swc
      Business Project Evaluation: pghzuph
      React: 4rpg50w
      Zapobieganie kradzieży danych: n1x4c6v
      Analiza danych: gbnwg92

      Seminarium magisterskie zaoczne: niedziela, 13.10.2024 godzina 20:00, online (Co 2 tygodnie, będę podawać kolejne terminy)
      Seminar Financial Analytics: Sunday, 20.10.2024 at 20:00 hours online (every 2 weeks)
      Seminarium magisterskie studia dzienne: poniedziałki, godzina 20:00

      Attention:
      12.11.2024 8:00 am, class - instead of lecture we will have a tutorial to make up for the lost 2 tutorials at the beginning of the semester.
      5.11.2024 20:00 (pm) internet online lecture of Corporate Finance (Teams)

      React: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19:ZzSL14orks6SInx-12zaThymSiZyn5xoezccVD82Zvc1@thread.tacv2/1730364071469?context=%7B%22Tid%22:%22dbc0e392-988f-4b49-ae4f-bd7a7a4f4f88%22,%22Oid%22:%2278213f03-f1b1-4e8b-ac3e-4ca51e78be82%22%7D

        • konsultacje synchroniczne -  Teams grupa: "23/24-EF-FR-SEMINARIA-KONSULTACJE" hasło dostępu jtn5ddh
        • asynchroniczne - wyrobekj[replace this text with @]uek.krakow.pl
      • Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.
      • INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAKTYK

        Ze względu na liczne problemy z korespondencją emailową od Studentów do mnie i ode mnie do Studentów konsultacje dotyczące praktyk odbywają się WYŁĄCZNIE w czasie konsultacji.

        Korespondencja emailowa nie służy do załatwiania istotnych spraw gdyż jest wysoce zawodna.

        Konsultacje mam dwa razy w tygodniu poza dniami wolnymi od nauki, świętami i moim urlopem, a ich terminy podaję na swojej e-wizytówce.

        A zatem w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszam na konsultacje.

         

        Co do zaś samej procedury zaliczania praktyk to oto istotne informacje.

        1. Praktyki trzeba zrealizować przed rozpoczęciem semestru kiedy praktyki są obowiązkowym przedmiotem studiów lub w trakcie tego semestru. Wszelkie odstępstwa wymagają zgody dyrektora instytutu (nie mojej).
        2. Opis dokumentacji potrzebnej do realizacji praktyk jest zawarty w prezentacji PPT na mojej e-wizytówce lub można skorzystać ze strony Josepha Abodakpi (ale wniosek kierują Państwo do mnie, a nie do Niego). Można też skorzystać ze strony internetowej Akademickiego Centrum Kariery UEK.
        3. Dokumenty można skonsultować ze mną na konsultacjach (online 2x w tygodniu) ale zalicza się praktyki osobiście w sekretariacie u pani Agnieszki Kluczewskiej w godzinach pracy sekretariatu (ma dyżury w weekendy, proszę sprawdzić te terminy – ja tych terminów nie znam)
        4. Aby rozliczyć praktykę potrzebujemy oryginałów dokumentów ze wszystkimi pieczątkami, umowa o pracę jest tylko do wglądu, umowę o praktykę zabieramy i archiwizujemy, warto mieć też kopię dla siebie na wszelki wypadek.
        5. Sylabus przedmiotu znajduje się jako przedmiot na planystudiow.uek.krakow.pl proszę ściągnąć stamtąd sylabus przedmiotu
        6. Efekty uczenia się z sylabusa przedmiotu należy wpisać po lewej stronie tabeli formularza wniosku o zaliczenie praktyki.
        7. Wszelkie informacje dotyczące praktyk znajdują się w Rozporządzeniu JM Rektora: https://bip.uek.krakow.pl/zarzadzenie/2630/zarzadzenie-nr-r-0211-16-2022
        8. Wszelkie odstępstwa od zasad tam opisanych muszą być zatwierdzone przez Dział Prawny UEK lub przez Dyrektora Instytutu gdyż nie mam możliwości podejmowania takich decyzji samodzielnie.
        9. Kolejne kroki realizowania praktyk są na stronie katedry Finansów Przedsiębiorstw, można korzystać z innych poradników pracowników UEK, z tym zastrzeżeniem, że wszelkie sprawy ze mną załatwia się wyłącznie na konsultacjach a dokumenty trzeba złożyć w oryginałach do sekretariatu do pani Agnieszki Kluczewskiej.
        10. Wpisów nie robię na bieżąco gdyż nie mam jak. Dopiero kiedy w czasie sesji dostaję listę osób to mogę wykonać wpisy. Student ma obowiązek sprawdzenia w czasie sesji czy otrzymał zaliczenie z praktyki gdyż tylko wtedy mam otwarty protokół. Z uwagi na konieczność archiwizowania praktyk zawsze istnieje ryzyko niewpisania zaliczenia gdyż Studenci często składają (za zgodą Dyrektora Instytutu) dokumenty wcześniej i potem jest problem aby znaleźć takie dokumenty i wpisać we właściwym momencie zaliczenie.

        Jest mi bardzo przykro z tego powodu, że muszą Państwo sobie zadać trud i uczestniczyć w konsultacjach, ale jest to konieczne, gdyż tylko to gwarantuje szybkie i terminowe załatwienie sprawy.

        Moje konsultacje są podawane na e-wizytówce.

         Joanna Wyrobek

        ---------------------------------------------

        Informacja o prawach autorskich oraz RODO. Dotyczy wszystkich materiałów na Teams i Moodle.
        Nagrania z zajęć: wykonuję je, aby umożliwić chorym Studentom lub na stypendium uczestniczenie w zajęciach. Materiały udostępniam w ramach procesu dydaktycznego. Powinno to być dla wszystkich zrozumiałe i oczywiste (wszystkie materiały na Moodle i Teams mają marker ochrony praw autorskich), że materiały i nagrania są przeznaczone wyłącznie do osobistego użytku i chronią je prawa autorskie jak również RODO. Licencja akademicka pozwala mi udostępniać Studentom wiele materiałów ale wyłącznie w ramach procesu nauczania. Bardzo proszę o rozwagę co do udostępnianych Państwu materiałów.
        Robienie zdjęć i nagrań
        Mogą Państwo robić zdjęcia i nagrania w ramach zajęć dydaktycznych ale tablicy na której mogę coś pisać albo ekranu, na którym coś wyświetlam. Nie trzeba pytać, oczywiście, że wyrażam zgodę.
        Robienie zdjęć samym wykładowcom czy to na terenie uczelni czy poza nią bez naszej zgody jest nieetyczne. Czy Państwo chcieliby aby Wam ktoś bez Waszej zgody robił zdjęcia i udostępniał w internecie? Chyba nie. Więc nie róbcie też tego innym i nie róbcie tego również mi.