Section outline

  • dr Joseph.Y. Abodakpi

    Katedra Finansów i Polityki Finansowej
    Department of Finance and Financial Policy
    person

    Kontakt

    ul. Rakowicka 27,

    gabinet / office: pawilon F, pok.701 / Building F, room 701

    telefon / phone: +48 12 293 74 22
    telefon do sekretariatu / secretary's office+48  12 293 53 69

    e-mail:joseph.abodakpi@uek.krakow.pl

    • 1) Konsultacje synchroniczne  dla studentów stacjonarnych w MS Teams / Synchronous office hours for Full Time Students in MS Teams

      Semestr letni / Summer semester: 24.02.2025 - 15.06.2025*:

      Sesja poprawkowa/ resit session: 1.09.2025 - 14.09.2025*:

      ---

      Informacja: Dyżury w czasie sesji poprawkowej
       / Information: Office hours during the resit session

      Dyżury w czasie sesji poprawkowej odbywać się będą wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się. W celu ustalenia terminu spotkania, proszę o kontakt mailowy. Osoby których dotyczą poprawki, mogą się umówić jedynie na dyżur na uczelni (udział osobisty, nie poprzez MS Teams).
       / 
      Office hours during the resit session will be held by appointment only. To arrange an appointment, please contact me by email. Students with the need of resits can only make an appointment for office hours at the university (and particpate in person, not via MS Teams).

      • wtorek, 2.09.2025 godz. 11:00-13:00  / Tuesday, 11:00am-1:00pm 
      • środa, 3.09.2025 godz. 10:00-13:00 / Wednesday, 10:00am-1:00pm 
      • poniedziałek, 8.09.2025 godz. 10:00-13:00 / Monday, 10:00am-1:00pm 
      • Dużur (office hours- Joseph .Y. Abodakpi - Kod do spotkań / MS Teams code:cd01pxa 

      2) Konsultacje asynchroniczne / Asynchronous contact 

      • kontakt poprzez e-mail / contact via email 
      • e-konsultacje w ramach poszczególnych kursów / e-office-hours in a given course
      • Konsultacje stacjonarne możliwe w tych samych godzinach po wcześniejszym potwierdzeniu przez e-mail.
         / 
        Please note that an in-person office meeting / consultation is only possible after an email confirmation

    • 1) Konsultacje synchroniczne dla studentów niestacjonarnych w MS Teams / Synchronous office hours for Part Time Students in MS Teams

      Semestr letni / Summer semester: 24.02.2025 - 15.06.2025*:

      Konsultacje w semestrze letnim będą się odbywać w piatki w godz. 17:00 -18:30 on-line lub indywidualnie po wcześniejszym umówieniu terminu drogą mailową

      ----

      Sesja poprawkowa resit session1.09.2025 - 14.09.2025*:

      Informacja: Dyżury w czasie sesji poprawkowej

       / Information: Office hours during the resit session

      Dyżury w czasie sesji poprawkowej odbywać się będą wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się. W celu ustalenia terminu spotkania, proszę o kontakt mailowy. Osoby których dotyczą poprawki, mogą się umówić jedynie na dyżur na uczelni (udział osobisty, nie poprzez MS Teams).
       / Office hours during the resit session will be held by appointment only. To arrange an appointment, please contact me by email. Students with the need of resits can only make an appointment for office hours at the university (and particpate in person, not via MS Teams).

      • wtorek, 2.09.2025 godz. 11:00-13:00  / Tuesday, 11:00am-1:00pm 
      • środa, 3.09.2025 godz. 10:00-13:00 / Wednesday, 10:00am-1:00pm 
      • poniedziałek, 8.09.2025 godz. 10:00-13:00 / Monday, 10:00am-1:00pm 
      • Dużur (office hours) - Joseph .Y. Abodakpi - Kod do spotkań / MS Teams code:cd01pxa 

      2) Konsultacje asynchroniczne / Asynchronous contact 

      • kontakt poprzez e-mail / contact via email 
      • e-konsultacje w ramach poszczególnych kursów / e-office-hours in a given course
      • Konsultacje stacjonarne możliwe w tych samych godzinach po wcześniejszym potwierdzeniu przez e-mail.
         / Please note that an in-person office meeting / consultation is only possible after an email confirmation.
    • Ważne ogłoszenie z dn. 17.07.2025 r.:

      Szanowni Państwo, 

      Wnioski w systemie EOD/maile dot. praktyk, szczególnie dla studentów studiów 2-giego stopnia oraz rozpoczęte po upływie terminu letniej sesji egzaminacyjnej, będą na powrót rozpatrywane w letniej sesji poprawkowej, tj. od 1 września 2025 r. do 14 września 2025 r.

      Ostateczny termin realizacji i rozliczenia praktyk jest do końca sesji poprawkowej, ale bardzo proszę nie zwlekać z dokumentami do ostatniej chwili.

      Ze względu na czas urlopowy, w trakcie wakacji, będę odpowiadał w systemie EOD jedynie na wnioski/maile, które dotyczą wcześniejszej realizacji praktyk i wymagają akceptacji lub podpisania umowy w celu rozpoczęcia praktyk przed październikiem 2025. 

      Jednocześnie przypominam, że wszystkie dokumenty dotyczące zaliczenia praktyk studenckich (wniosek w EOD) należy przedstawić właściwemu opiekunowi praktyk, w zależności z której katedry jest promotor pracy licencjackiej bądź magisterskiej - proszę o taką informację w komentarzu we wniosku.  

      Wykaz opiekunów w katedrach Instytutu Finansów znajduję się tu: https://if.uek.krakow.pl/sprawy-formalne/praktyki-studenckie/  


      Od roku akademickiego 2025/2026  (tj. od dn. 1.10.2025r.) rolę opiekuna praktyk w Katedrze Finansów i Polityki Finansowej będzie pełnić dr Alicja Kasperowicz – Stępień.

    • ----------------------------------------------------
      Aktualizacja informacji: 14.03.2025 r. 

      Wszystkie dokumenty dotyczące zaliczenia praktyk studenckich należy przedstawić właściwemu opiekunowi praktyk, w zależności z której katedry jest promotor pracy licencjackiej bądź magisterskiej. 

      Wykaz opiekunów w katedrach Instytutu Finansów znajduję się tu: https://if.uek.krakow.pl/sprawy-formalne/praktyki-studenckie/  


      Weryfikacja dokumentów dot. Praktyk odbywa się jedynie poprzez system EOD
      Proszę zapoznać się z instrukcją i wymogami, utworzyć nowy wniosek i tam załączać wszelkie dokumenty.
      W komentarzu proszę o informację,  kto jest promotorem pracy (licencjackiej/magisterskiej). 


      Ważne:
      Od dn. 24.02.2025 roku obowiązuje nowa formuła zaliczania praktyk studenckich, odbywająca się jedynie poprzez system EOD*,
      jak wg poniższych Rozporządzeń Rektora:


      Nowa procedura obowiązuje Studentów rozpoczynających praktyki zawodowe w semestrze letnim 2024/2025 zgodnie z programem na danym kierunku studiów.
      Aplikacja do obsługi studenckich praktyk zawodowych realizowanych według nowych zasad zostanie udostępniona w systemie EOD.
      * System EOD (tj. system Elektronicznego Obiegu Dokumentów):
      Webcon BPS Portal (link do strony https://eod.uek.krakow.pl >  menu „Wybierz aplikację” > „Praktyki studenckie” >  „Wniosek o realizacje praktyki”.

      Szczegółowe omówienie wymagań, w tym instrukcja obsługi systemu EOD oraz wzory dokumentów znajdują się na stronie ACK (tj. Akademickiego Centrum Kariery): 

      W razie pytań można się również kontaktować z COS (tj. Centrum Obsługi Studentów): 
      https://cos.uek.krakow.pl/blog/2025/02/03/praktyki-studenckie/ 

      Zgodnie z nowymi wytycznymi (obowiązują od semestru letniego 2024/2025)  istnieją cztery  sposoby realizacji praktyk:
      1. UMOWA TRÓJSTRONNA
      2. ZALICZENIE PRAKTYKI NA PODSTAWIE: 

      a) UMOWY O PRACĘ
      b) STAŻU
      c) UMOWY DWUSTRONNEJ
      d) WOLONTARIATU
      e) WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

      3. PRAKTYKA W RAMACH PROGRAMU ERASMUS
      4. SKIEROWANIE NA PRAKTYKĘ

      Czas trwania i termin realizacji praktyk
      - są określone w kierunkowych planach studiów i kartach przedmiotu. 

      Wg Zarządzenia Rektora (nr
      R.0211.23.2024):
      semestr letni trwa od 24 lutego 2025 r. do 30 września 2025 r., w tym:    
      – letnia sesja egzaminacyjna trwa od 16 czerwca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.,  – letnia sesja poprawkowa trwa od 1 września 2025 r. do 14 września 2025 r.

      Ostateczny termin realizacji praktyk jest do końca sesji poprawkowej, ale
      bardzo proszę nie zwlekać z dokumentami do ostatniej chwili.

      Ubezpieczenie NNW i OC – informację można znaleźć na stronie Parlamentu Studenckiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: http://psuek.pl/o-nas/ubezpieczenie-nnw-oc/