Section outline

  • dr Joseph.Y. Abodakpi

    Katedra Finansów i Polityki Finansowej
    Department of Finance and Financial Policy
    person

    Kontakt

    ul. Rakowicka 27,

    gabinet / office: pawilon F, pok.701 / Building F, room 701

    telefon / phone: +48 12 293 74 22
    telefon do sekretariatu / secretary's office+48  12 293 53 69

    e-mail:joseph.abodakpi@uek.krakow.pl

    • 1) Konsultacje synchroniczne  dla studentów stacjonarnych w MS Teams / Synchronous office hours for Full Time Students in MS Teams

      Semestr letni / Summer semester: 24.02.2025 - 9.06.2025*:

      • poniedziałki, w godz. / Mondays at: 13:00 - 14:00
      • Dużur (office hours- Joseph .Y. Abodakpi - Kod do spotkań / MS Teams code:cd01pxa 

      2) Konsultacje asynchroniczne / Asynchronous contact 

      • kontakt poprzez e-mail / contact via email 
      • e-konsultacje w ramach poszczególnych kursów / e-office-hours in a given course
      • Konsultacje stacjonarne możliwe w tych samych godzinach po wcześniejszym potwierdzeniu przez e-mail.
      • Please note that an in-person office meeting / consultation is only possible after an email confirmation

    • 1) Konsultacje synchroniczne dla studentów niestacjonarnych w MS Teams / Synchronous office hours for Part Time Students in MS Teams

      Semestr letni / Summer semester: 24.02.2025 - 9.06.2025

      • Dużur (office hours) - Joseph .Y. Abodakpi - Kod do spotkań / MS Teams code: Passcode:cd01pxa
      Konsultacje w semestrze letnim będą się odbywać w piatki w godz. 17:00 -18:30 on-line lub indywidualnie po wcześniejszym umówieniu terminu drogą mailową

      2) Konsultacje asynchroniczne / Asynchronous contact 

      • kontakt poprzez e-mail / contact via email 
      • e-konsultacje w ramach poszczególnych kursów / e-office-hours in a given course
      • Konsultacje stacjonarne możliwe w tych samych godzinach po wcześniejszym potwierdzeniu przez e-mail.
      • Please note that an in-person office meeting / consultation is only possible after an email confirmation.
    • Ważne ogłoszenie z dn. 19.03.2025 r. oraz z dn. 27.03.2025 r. :
      Szanowni Państwo, 
      Zachęcam Was do uczestnictwa w tym szkoleniu:
      "(...) od studentów zostało skierowane zaproszenie na szkolenie ws. nowej procedury zaliczania studenckich praktyk zawodowych
      Szkolenie będzie prowadzone w j. polskim.
      Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej na platformie MSTeams w terminach:
      • 21 marca 2025 r. w godz. 10:00-12:00
      • 24 marca 2025 r. w godz. 19:00-21:00
      Kod QR:

      Dodatkowy termin: 31 marca 2025 r. w godz. 19:00-21:00  (w formie zdalnej na platformie MS Teams)

      Rejestracja jest możliwa do dnia 31 marca br. do godz. 15:30.
      Link do rejestracji: https://forms.office.com/e/wwbpLHn1sf 
      Kod QR:

      Szkolenie poprowadzą: mgr Edyta Kowalik (Sekcja EOD), dr inż. Maciej Walczak, Zastępca Dyrektora Instytutu Zarządzania (Katedra Metod Organizacji i Zarządzania) oraz dr Michał Rudnicki (Katedra Turystyki)."


      ----------------------------------------------------
      Aktualizacja informacji: 14.03.2025 r. 

      Wszystkie dokumenty dotyczące zaliczenia praktyk studenckich należy przedstawić właściwemu opiekunowi praktyk, w zależności z której katedry jest promotor pracy licencjackiej bądź magisterskiej. 

      Wykaz opiekunów w katedrach Instytutu Finansów znajduję się tu: https://if.uek.krakow.pl/sprawy-formalne/praktyki-studenckie/  

      Weryfikacja dokumentów dot. Praktyk odbywa się jedynie poprzez system EOD
      Proszę zapoznać się z instrukcją i wymogami, utworzyć nowy wniosek i tam załączać wszelkie dokumenty. 

      Ważne:
      Od dn. 24.02.2025 roku obowiązuje nowa formuła zaliczania praktyk studenckich, odbywająca się jedynie poprzez system EOD*,
      jak wg poniższych Rozporządzeń Rektora:


      Nowa procedura obowiązuje Studentów rozpoczynających praktyki zawodowe w semestrze letnim 2024/2025 zgodnie z programem na danym kierunku studiów.
      Aplikacja do obsługi studenckich praktyk zawodowych realizowanych według nowych zasad zostanie udostępniona w systemie EOD.
      * System EOD (tj. system Elektronicznego Obiegu Dokumentów):
      Webcon BPS Portal (link do strony https://eod.uek.krakow.pl >  menu „Wybierz aplikację” > „Praktyki studenckie” >  „Wniosek o realizacje praktyki”.

      Szczegółowe omówienie wymagań, w tym instrukcja obsługi systemu EOD oraz wzory dokumentów znajdują się na stronie ACK (tj. Akademickiego Centrum Kariery): 

      W razie pytań można się również kontaktować z COS (tj. Centrum Obsługi Studentów): 
      https://cos.uek.krakow.pl/blog/2025/02/03/praktyki-studenckie/ 

      Zgodnie z nowymi wytycznymi (obowiązują od semestru letniego 2024/2025)  istnieją cztery  sposoby realizacji praktyk:
      1. UMOWA TRÓJSTRONNA
      2. ZALICZENIE PRAKTYKI NA PODSTAWIE: 

      a) UMOWY O PRACĘ
      b) STAŻU
      c) UMOWY DWUSTRONNEJ
      d) WOLONTARIATU
      e) WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

      3. PRAKTYKA W RAMACH PROGRAMU ERASMUS
      4. SKIEROWANIE NA PRAKTYKĘ

      Czas trwania i termin realizacji praktyk
      - są określone w kierunkowych planach studiów i kartach przedmiotu. 

      Wg Zarządzenia Rektora (nr
      R.0211.23.2024):
      semestr letni trwa od 24 lutego 2025 r. do 30 września 2025 r., w tym:    
      – letnia sesja egzaminacyjna trwa od 16 czerwca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.,     
      – letnia sesja poprawkowa trwa od 1 września 2025 r. do 14 września 2025 r.

      Ostateczny termin realizacji praktyk jest do końca sesji poprawkowej, ale
      bardzo proszę nie zwlekać z dokumentami do ostatniej chwili.

      Ubezpieczenie NNW i OC – informację można znaleźć na stronie Parlamentu Studenckiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: http://psuek.pl/o-nas/ubezpieczenie-nnw-oc/