Abschnittsübersicht

  • mgr Magdalena Małecka

    Katedra Prawa Nieruchomości i Prawa Podatkowego UEK

    person

    Kontakt

    gabinet: Biblioteka Główna, pokój 442B

    telefon do sekretariatu (pokój 413): +48 12 293 50 68

    e-mail: mmalecka@uek.krakow.pl

    • 1. Zachęcam do bieżącego załatwiania spraw w bezpośrednim kontakcie ze mną - zaraz po zajęciach lub w przerwie zajęć. Wszelkie tryby indywidualne (np. prośba o ITZ, prośba o przepisanie przedmiotu, kwestia niepełnosprawności studenta) proszę załatwić zgodnie z Regulaminem studiów i dać mi znać najpóźniej na pierwszych zajęciach.

      2. Proszę uprzejmie nie zmieniać grup, do jakich zostaliście Państwo odgórnie wpisani. Dziekanat wyznacza Państwu całościowo warunki studiowania i zapewnia wielkość sali w stosunku do grupy. Wszelkie zmiany powodują duże komplikacje dla mnie i całej grupy - zarówno w trybie pracy, jak i w ewidencjonowaniu obecności oraz wpisywaniu zaliczeń przeze mnie i przez wykładowcę. Mając powyższe na uwadze, NIE BĘDĘ WYRAŻAĆ ZGODY NA ZMIANĘ GRUP.

      3. Na pierwszych zajęciach przekażę Państwu ustaloną dla danej grupy dopuszczalną ilość nieusprawiedliwionych nieobecności. Do zaliczenia brane są pod uwagę 3 czynniki: obecność, aktywność i kolokwium. Proszę poważnie potraktować wymóg Uczelni co do limitów frekwencji - osoby bez wymaganej obecności nie będą klasyfikowane.

    • TERMINY ZALICZENIA KOLOKWIUM DLA OSÓB, KTÓRE NIE ZALICZĄ GO NA OSTATNICH ZAJĘCIACH, ZOSTANĄ PODANE W TERMINIE PÓŹNIEJSZYM

      1. Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl. We wszystkich wiadomościach student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek, tryb studiów ORAZ NUMER GRUPY Z PLANU ZAJĘĆ PROWADZĄCEGO NP. EFFRS1-3511Rr. 
      2. Zajęcia nie zawierają materiałów na Moodle. Materiały będą wysyłane na e-mail lub rozdawane na zajęciach. Każdy student ma obowiązek posiadać materiały i dostęp do AKTUALNEGO tekstu omawianego aktu prawnego. Zachęcam do skorzystania z bezpłatnych dostępów do systemów prawnych via Biblioteka UEK. Warunkiem skorzystania z tychże jest zapisanie się studenta do Biblioteki.

      3. Zachęcam do bieżącego załatwiania spraw w bezpośrednim kontakcie ze mną - zaraz po zajęciach lub w przerwie zajęć. Wszelkie tryby indywidualne (np. prośba o ITZ, prośba o przepisanie przedmiotu, kwestia niepełnosprawności studenta) proszę załatwić zgodnie z Regulaminem studiów i dać mi znać najpóźniej na pierwszych zajęciach.

      4. Proszę uprzejmie nie zmieniać grup, do jakich zostaliście Państwo odgórnie wpisani. Dziekanat wyznacza Państwu całościowo warunki studiowania i zapewnia wielkość sali w stosunku do grupy. Wszelkie zmiany powodują duże komplikacje dla mnie i całej grupy - zarówno w trybie pracy, jak i w ewidencjonowaniu obecności oraz wpisywaniu zaliczeń przeze mnie i przez wykładowcę. Mając powyższe na uwadze, NIE BĘDĘ WYRAŻAĆ ZGODY NA ZMIANĘ GRUP.

      5. Na pierwszych zajęciach przekażę Państwu ustaloną dla danej grupy dopuszczalną ilość nieusprawiedliwionych nieobecności. Do zaliczenia brane są pod uwagę 3 czynniki: obecność, aktywność i kolokwium. Proszę poważnie potraktować wymóg Uczelni co do limitów frekwencji - osoby bez wymaganej obecności nie będą klasyfikowane.

      6. Przypominam, że ćwiczenia zakładają aktywność studentów. Proszę zatem uprzejmie o bycie przygotowanym na każde zajęcia oraz o merytoryczny wkład w nasze spotkania😊