Résumé de section

  • dr Magdalena Małecka

    Katedra Prawa Nieruchomości i Prawa Podatkowego UEK

    person

    Kontakt

    gabinet: Biblioteka Główna, pokój 442B

    telefon do sekretariatu (pokój 413): +48 12 293 50 68

    e-mail: mmalecka@uek.krakow.pl

    • 👌👨‍🎓 Jako współorganizator serdecznie zapraszam Studentów naszej Uczelni do udziału w 𝐈𝐕 𝐊𝐫𝐚𝐤𝐨𝐰𝐬𝐤𝐢𝐞𝐣 𝐎𝐠ó𝐥𝐧𝐨𝐩𝐨𝐥𝐬𝐤𝐢𝐞𝐣 𝐊𝐨𝐧𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐢 𝐍𝐚𝐮𝐤𝐨𝐰𝐞𝐣 𝐏𝐫𝐚𝐰𝐚 𝐏𝐨𝐝𝐚𝐭𝐤𝐨𝐰𝐞𝐠𝐨 pt. „Nadużycie i nadużywanie prawa podatkowego przez podmioty stosunku podatkowo-prawnego” 5️⃣ 𝗰𝘇𝗲𝗿𝘄𝗰𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟱 𝗿. w Krakowie (konferencja online). Wydarzenie jest nieodpłatne.

      𝓣𝓮𝓻𝓶𝓲𝓷𝓪𝓻𝔃 𝓲 𝔃𝓪𝓹𝓲𝓼𝔂:
      Uczestnictwo bierne proszę zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 kwietnia 2025 r. poprzez formularz rejestracyjny: https://lnkd.in/dJVS6kjJ

      Informacje dotyczące Konferencji są również dostępne na stronie internetowej: https://lnkd.in/dX4eEWd2. Kontakt: e-mail: konferencjapodatkowa@uek.krakow.pl

      Serdecznie zapraszam,
      dr M. Małecka
    • ❗❗❗ UPRZEJMA PROŚBA O UWAŻNE WPISYWANIE ADRESU MOJEGO MAILA I NIE MYLENIE MNIE Z PANIĄ PROFESOR MAGDALENĄ MAŁECKĄ-ŁYSZCZEK (mail do Pani Profesor to <maleckam@uek.krakow.pl>) Z góry dziękuję🥰

      OGŁOSZENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE ZASAD ZALICZANIA ĆWICZEŃ:

      1. Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl. We wszystkich wiadomościach student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek, tryb studiów ORAZ NUMER GRUPY Z PLANU ZAJĘĆ PROWADZĄCEGO NP. EFFRS1-3511Rr. 

      2. Zajęcia nie zawierają materiałów na Moodle. Materiały będą wysyłane na e-mail lub rozdawane na zajęciach. Każdy student ma obowiązek posiadać materiały i dostęp do AKTUALNEGO tekstu omawianego aktu prawnego. Zachęcam do skorzystania z bezpłatnych dostępów do systemów prawnych via Biblioteka UEK. Warunkiem skorzystania z tychże jest zapisanie się studenta do Biblioteki.


      3. Zachęcam do bieżącego załatwiania spraw w bezpośrednim kontakcie ze mną - zaraz po zajęciach lub w przerwie zajęć. Wszelkie tryby indywidualne (np. prośba o ITZ, prośba o przepisanie przedmiotu, kwestia niepełnosprawności studenta) proszę załatwić zgodnie z Regulaminem studiów i dać mi znać najpóźniej na pierwszych zajęciach.

      4. Proszę uprzejmie nie zmieniać grup, do jakich zostaliście Państwo odgórnie wpisani. Dziekanat wyznacza Państwu całościowo warunki studiowania i zapewnia wielkość sali w stosunku do grupy. Wszelkie zmiany powodują duże komplikacje dla mnie i całej grupy - zarówno w trybie pracy, jak i w ewidencjonowaniu obecności oraz wpisywaniu zaliczeń przeze mnie i przez wykładowcę. Mając powyższe na uwadze, NIE BĘDĘ WYRAŻAĆ ZGODY NA ZMIANĘ GRUP.

      5. Na pierwszych zajęciach przekażę Państwu ustaloną dla danej grupy dopuszczalną ilość nieusprawiedliwionych nieobecności. Do zaliczenia brane są pod uwagę 3 czynniki: obecność, aktywność i kolokwium. Proszę poważnie potraktować wymóg Uczelni co do limitów frekwencji - osoby bez wymaganej obecności nie będą klasyfikowane.

      6. Przypominam, że ćwiczenia zakładają aktywność studentów. Proszę zatem uprzejmie o bycie przygotowanym na każde zajęcia oraz o merytoryczny wkład w nasze spotkania😊