Perfilado de sección

  • dr Władysław Pęksa

    Katedra Prawa Nieruchomości i Prawa Podatkowego

    person

    Kontakt

    gabinet: Pawilon Biblioteka Gł, pokój 442a                     

    telefon: +48 12 293 50 68 (Fax)

    e-mail: peksaw@uek.krakow.pl

    sekretariat Katedry: +48 293 57 32

    • Dyżur i konsultacje w semestrze zimowym roku 2024/25: 

      wtorek 14.30 - 15.30 - stacjonarnie (oraz poprzez MS Teams - po umówieniu wcześniejszym via e-mail).  W przypadkach pilnych proszę o wiadomość e-mail.

      UWAGA! W dniu 17 grudnia 2024 oraz w dniu 7 stycznia 2025 w związku z kolizją z innymi obowiązkami dyżur przeniesiony na dzień kolejny tj. na środę (18 grudnia 2024 oraz 8 stycznia 2025) na godz. 14.45 (w pilnych sprawach prosze o kontakt e-mail)

      pokój 442A Budynek Biblioteki UEK, czwarte piętro. (Najlepiej w przypadku spraw pilnych lub formalnych po uprzednim umówieniu przez e-mail).

      (jednocześnie dyżurujący jest dostępny on-line w w/w terminie od 10 października na MS Teams, kod: u1ahsmq, link: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3apENl1a7cJacGgOn3p-Qvl1H3KEK_uWAs7dOPHhh7Uz41%40thread.tacv2/conversations?groupId=6cb0fdbc-6481-4df0-9db2-66b0c22fec14&tenantId=dbc0e392-988f-4b49-ae4f-bd7a7a4f4f88

    • informacje o konsultacjach zdalnych:
      • konsultacje synchroniczne - stałe terminy lub daty i godziny poszczególnych spotkań(Microsoft Teams) j.w.  podano tj. Wtorek godz. 15.00-16.00 pokój 442A bud. Biblioteki UEK 4 piętro. Ponadto ws. dodatkowych terminów z logiki informacja zostanie podana w listopadzie
      • asynchroniczne - konsultacje w wyznaczonym terminie uzgodnionym indywidualnie na MS Teams lub Zoom po uprzednim kontakcie via e-mail. W tytule wiadomości proszę zawsze wpisywać: "Prośba o konsultację ws. *****"
    • Tu znajduje się link do spotkań na MS Teams organizowanych w ramach programu Międzynarodowych Seminariów Naukowych:

      Here is a link to the International Seminary "A few Minutes of Law Ideas" on MS Teams with the code  

      https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ag2JaGf65zc5n-jfogLo6g4A7BLJmLSNCBXGhV3i6Bjw1%40thread.tacv2/conversations?groupId=84ff866a-3fc6-4ed2-9534-a586701a0b91&tenantId=dbc0e392-988f-4b49-ae4f-bd7a7a4f4f88

      kod/code: tomf7dj

      additionally (in emergency mode when MS Teams is not working) also a link to Zoom: https://zoom.us/j/7394828620

      • Terminy do kontaktu: jak powyżej (przez MS Teams oraz Zoom i w pokoju 442a budynek Biblioteki) 
      • Link do pokoju na platformie Zoom: https://zoom.us/j/7394828620
      • Link do przedmiotu (wykład w MS Teams) Historia prawa 24/25Z-EP-PR-NM-HISPAN-WYK-1 | Ogólny | Microsoft Teams
      • kod dostępu do przedmiotu Historia prawa (studia niestacjonarne): 98906ti
      • Kod dostępu do przedmiotu Logika dla prawników (studia niestacjonarne): ukvfdpl
      • Link do przedmiotu (wykładu w MS Teams) Logika24/25Z-EP-PR-NM-LOGDLA-WYK-1 | Ogólny | Microsoft Teams 
      • Dodatkowe konsultacje ws. przedmiotów prowadzonych w semestrze zimowym zostaną podane na zajęciach 
      • INFORMACJA: W czasie sesji oraz w dniach wyznaczonych w Planie Zajęć egzaminów powyższy link nie działa! Kontakt wyłącznie w drodze mailowej! Egzaminy w formie zdalnej (jeżeli takie są zaplanowane) odbywają się WYŁĄCZNIE poprzez link do egzaminu na Planie Zajęć.
      • Konsultacje ws. cwiczeń z logiki (dodatkowych): termin zostanie podany w listopadzie. Konsultacje odbywają się tylko w czasie trwania I (zimowego) semestru w formie on-line. Po 31 stycznia każdego roku link nie jest aktywny. Zapraszam w październiku kolejnego roku.
      •      (Invite link: https://zoom.us/j/98498374749?pwd=cDB0SkFuRERjSW1qOXJlZ2FPTW40dz09 Meeting ID 984 9837 4749)
      • URLOP:(będzie podany w przyszłości)