Opcje zapisów
Podhalański Ośrodek Nauk Ekonomicznych – jednostka wspólna UEK i PPUZ
Przedmiot: Analiza konkurencyjności przedsiębiorstwa
Forma studiów: Stacjonarne
30 godz. CP,
Grupa: PEFRS1-241L1
Rok ak. 2019/20
Kontakt z grupą: mailowy
Kontakt z prowadzącym: <b>plonkam@uek.krakow.plb>
Harmonogram zajęć dla studentów stacjonarnych (w tym prowadzonych zdalnie)
Lp. |
Data |
Godz. |
Lg |
Treści programowe |
Sposób realizacji |
1 |
28.02.20 |
16.45-19.15 |
3 |
Podstawy analizy sektorowej i portfelowej w konkurencyjności Wprowadzenie do ćwiczeń projektowych |
Ćwiczenia w formie tradycyjnej |
2. |
13.03.20 |
8.45-11.15 |
3 |
2.Charakterystyka badanego podmiotu (motyw wyboru, historia, działalność) 3.Identyfikacja potencjału konkurencyjności podmiotu 4.Pole rynkowe podmiotu |
Projekt realizowany zdalnie w grupach 2-3 osobowych, przesłany mailem na podany adres do korekty: Tytuł: AKP S (Nazwiska autorów). Przesłanie maila jest potwierdzeniem obecności |
3. |
03.04.20 |
8.45-11.15 |
3 |
4.Pole rynkowe podmiotu |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
4. |
17.04.20 |
08.45-11.15 |
3 |
5.Analiza przewag i słabości konkurencyjnych podmiotu na tle konkurentów |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
5. |
24.04.20 |
08.45-11.15 |
3 |
6.Analiza SWOT 7.Charakterystyka opisowa sektora |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
6. |
15.05.20 |
08.45-11.15 |
3 |
8.Miejsce podmiotu w sektorze
|
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
7. |
22.05.20 |
08.45-11.15 |
3 |
9.Analiza podmiotu według modelu pięciu sił M. Portera (załącznik 10) |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
8. |
29.05.20 |
08.45-11.15 |
3 |
10.Propozycja strategii konkurowania dla 3 kluczowych SJB 11.Bibliografia 1.Streszczenie menadżerskie |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
9. |
05.06.20 |
08.45-11.15 |
3 |
13.Prezentacja (25-30 minut) Klasyfikacja (złożenie całości projektu, prezentacja, obecności, również mailowe |
Tradycyjnie lub filmik w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
10. |
12.06.20 |
08.45-11.15 |
3 |
13.Prezentacja (25-30 minut) Klasyfikacja (złożenie całości projektu, prezentacja, obecności, również mailowe |
Tradycyjnie lub filmik w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
Suma godzin: |
30 |
|
|
||
Podstawą dokumentacji zajęć dla celów archiwizacji jest złożony projekt (wszystkie projekty całej grupy zebrane w jednym pen-drivie) Obecność na zajęciach dokumentuje podpis na liście lub w przypadku zajęć zdalnych przesłanie maila z częścią projektu zgodnie z harmonogramem. |
Podhalański Ośrodek Nauk Ekonomicznych – jednostka wspólna UEK i PPUZ
Przedmiot: Analiza konkurencyjności przedsiębiorstwa
Forma studiów: Niestacjonarne
25 godz. CP,
Grupa: PEFRN1-2411
Rok ak. 2019/20
Kontakt z grupą: uzgodniony z grupą
Kontakt z prowadzącym: plonkam@uek.krakow.pl</b>
Harmonogram zajęć dla studentów niestacjonarnych (w tym prowadzonych zdalnie)
Lp. |
Data |
Godz. |
Lg |
Treści programowe |
Sposób realizacji |
1 |
06.03.20 |
15.45-19.15 |
4 |
Podstawy analizy sektorowej i portfelowej w konkurencyjności Wprowadzenie do ćwiczeń projektowych |
Ćwiczenia w formie tradycyjnej |
2. |
04.04.20 |
08.00-11.15 |
4 |
2.Charakterystyka badanego podmiotu (motyw wyboru, historia, działalność) 3.Identyfikacja potencjału konkurencyjności podmiotu 4.Pole rynkowe podmiotu |
Projekt realizowany zdalnie w grupach 2-3 osobowych, przesłany mailem na podany adres do korekty: Tytuł: AKP N (Nazwiska autorów). Przesłanie maila jest potwierdzeniem obecności |
3. |
08.05.20 |
15.45-19.15 |
4 |
5.Analiza przewag i słabości konkurencyjnych podmiotu na tle konkurentów |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
4. |
23.05.20 |
08.00-10.30 |
3 |
6.Analiza SWOT 7.Charakterystyka opisowa sektora |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
5. |
30.05.20 |
08.00-10.30 |
3 |
8.Miejsce podmiotu w sektorze 9.Analiza podmiotu według modelu pięciu sił M. Portera (załącznik 10) |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
6. |
06.06.20 |
13.15-16.30 |
4 |
10.Propozycja strategii konkurowania dla 3 kluczowych SJB 11.Bibliografia 1.Streszczenie menadżerskie |
Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
7. |
13.06.20. |
08.00-10.30 |
3 |
13.Prezentacja (25-30 minut) Klasyfikacja (złożenie całości projektu, prezentacja, obecności, również mailowe |
Tradycyjnie lub filmik w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych |
Suma godzin: |
25 |
|
|
||
Podstawą dokumentacji zajęć dla celów archiwizacji jest złożony projekt (wszystkie projekty całej grupy zebrane w jednym pen-drivie) Obecność na zajęciach dokumentuje podpis na liście lub w przypadku zajęć zdalnych przesłanie maila z częścią projektu zgodnie z harmonogramem. |