Opcje zapisów

Analiza konkurencyjności przedsiębiorstw

Podhalański Ośrodek Nauk Ekonomicznych – jednostka wspólna UEK i PPUZ

Przedmiot: Analiza konkurencyjności przedsiębiorstwa

Forma studiów: Stacjonarne

30 godz. CP,

Grupa: PEFRS1-241L1

Rok ak. 2019/20

Kontakt z grupą: mailowy

Kontakt z prowadzącym: <b>plonkam@uek.krakow.pl</b>

Harmonogram zajęć dla studentów stacjonarnych (w tym prowadzonych zdalnie)

Lp.

Data

Godz.

Lg

Treści programowe

Sposób realizacji

1

28.02.20

16.45-19.15

3

Podstawy analizy sektorowej i portfelowej w konkurencyjności

Wprowadzenie do ćwiczeń projektowych

Ćwiczenia w formie tradycyjnej

2.

13.03.20

8.45-11.15

3

2.Charakterystyka badanego podmiotu (motyw wyboru, historia, działalność)

3.Identyfikacja potencjału konkurencyjności podmiotu

4.Pole rynkowe podmiotu

Projekt realizowany zdalnie w grupach 2-3 osobowych, przesłany mailem na podany adres do korekty:

Tytuł: AKP S (Nazwiska autorów). Przesłanie maila jest potwierdzeniem obecności

3.

03.04.20

8.45-11.15

3

4.Pole rynkowe podmiotu

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

4.

17.04.20

08.45-11.15

3

5.Analiza przewag i słabości konkurencyjnych podmiotu na tle konkurentów

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

5.

24.04.20

08.45-11.15

3

6.Analiza SWOT

7.Charakterystyka opisowa sektora

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

6.

15.05.20

08.45-11.15

3

8.Miejsce podmiotu w sektorze

 

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

7.

22.05.20

08.45-11.15

3

9.Analiza podmiotu według modelu pięciu sił M. Portera (załącznik 10)

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

8.

29.05.20

08.45-11.15

3

10.Propozycja strategii konkurowania dla 3 kluczowych SJB

11.Bibliografia

1.Streszczenie menadżerskie

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

9.

05.06.20

08.45-11.15

3

13.Prezentacja (25-30 minut)

Klasyfikacja (złożenie całości projektu, prezentacja, obecności, również mailowe

Tradycyjnie lub filmik w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

10.

12.06.20

08.45-11.15

3

13.Prezentacja (25-30 minut)

Klasyfikacja (złożenie całości projektu, prezentacja, obecności, również mailowe

Tradycyjnie lub filmik w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

Suma godzin:

30

 

 

Podstawą dokumentacji zajęć dla celów archiwizacji jest złożony projekt (wszystkie projekty całej grupy zebrane w jednym pen-drivie) Obecność na zajęciach dokumentuje podpis na liście lub w przypadku zajęć zdalnych przesłanie maila z częścią projektu zgodnie z harmonogramem.

 

Podhalański Ośrodek Nauk Ekonomicznych – jednostka wspólna UEK i PPUZ

Przedmiot: Analiza konkurencyjności przedsiębiorstwa

Forma studiów: Niestacjonarne

25 godz. CP,

Grupa: PEFRN1-2411

Rok ak. 2019/20

Kontakt z grupą: uzgodniony z grupą

Kontakt z prowadzącym: <b>plonkam@uek.krakow.pl</b>

 

Harmonogram zajęć dla studentów niestacjonarnych (w tym prowadzonych zdalnie)

Lp.

Data

Godz.

Lg

Treści programowe

Sposób realizacji

1

06.03.20

15.45-19.15

4

Podstawy analizy sektorowej i portfelowej w konkurencyjności

Wprowadzenie do ćwiczeń projektowych

Ćwiczenia w formie tradycyjnej

2.

04.04.20

08.00-11.15

4

2.Charakterystyka badanego podmiotu (motyw wyboru, historia, działalność)

3.Identyfikacja potencjału konkurencyjności podmiotu

4.Pole rynkowe podmiotu

Projekt realizowany zdalnie w grupach 2-3 osobowych, przesłany mailem na podany adres do korekty:

Tytuł: AKP N (Nazwiska autorów). Przesłanie maila jest potwierdzeniem obecności

3.

08.05.20

15.45-19.15

4

5.Analiza przewag i słabości konkurencyjnych podmiotu na tle konkurentów

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

4.

23.05.20

08.00-10.30

3

6.Analiza SWOT

7.Charakterystyka opisowa sektora

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

5.

30.05.20

08.00-10.30

3

8.Miejsce podmiotu w sektorze

9.Analiza podmiotu według modelu pięciu sił M. Portera (załącznik 10)

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

6.

06.06.20

13.15-16.30

4

10.Propozycja strategii konkurowania dla 3 kluczowych SJB

11.Bibliografia

1.Streszczenie menadżerskie

Tradycyjnie lub jak wyżej w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

7.

13.06.20.

08.00-10.30

3

13.Prezentacja (25-30 minut)

Klasyfikacja (złożenie całości projektu, prezentacja, obecności, również mailowe

Tradycyjnie lub filmik w przypadku przedłużenia zajęć zdalnych

Suma godzin:

25

 

 

Podstawą dokumentacji zajęć dla celów archiwizacji jest złożony projekt (wszystkie projekty całej grupy zebrane w jednym pen-drivie) Obecność na zajęciach dokumentuje podpis na liście lub w przypadku zajęć zdalnych przesłanie maila z częścią projektu zgodnie z harmonogramem.

 


Goście nie mają prawa dostępu do tego kursu. Proszę się zalogować.