Opcje zapisów
Szanowni Państwo,
Materiały autorskie do studiowania zostały w całości przesłane do grupy w dniu 20.03.2020 r.
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Przedmiot: Marketing usług finansowych
Forma studiów: Niestacjonarne
18 godz. W
Grupa: KrZZFr3211Bk
Rok ak. 2019/20
Kontakt z grupą: <b>bankowosc3211@wp.pl</b>
Kontakt z prowadzącym: <b>plonkam@uek.krakow.pl</b>
Harmonogram zajęć (w tym prowadzonych zdalnie)
Lp. |
Data |
Godz. |
Lg |
Treści programowe |
Sposób realizacji |
1 |
01.03.20 |
8.45-12.15 |
4 |
Pojęcie i klasyfikacja rynku usług finansowych Istota, przesłanki i fazy rozwoju marketingu na rynku finansowym 3h Specyfika marketingu usług finansowych w obszarach rynku, nabywców, produktów, sposobów konkurowania 1h |
Wykład w formie tradycyjnej |
2. |
29.03.20 |
8.45-12.15 |
4 |
Specyfika marketingu usług finansowych w obszarach rynku, nabywców, produktów, sposobów konkurowania 1h Analiza makro- i mikrootoczenia marketingowego i metody analizy wewnętrznej instytucji (techniki: SWOT, KCS, BSC) 3h |
Wykład realizowany zdalnie w oparciu o materiał przesłany mailem do uczestników grupy |
3. |
19.04.20 |
8.45-11.15 |
3 |
Segmentacja rynku i wybór rynków docelowych Analiza konkurencji i strategie konkurowania 3h |
Wykład realizowany zdalnie w oparciu o materiał przesłany mailem do uczestników grupy lub tradycyjnie |
4. |
10.05.20 |
8.45-11.15 |
3 |
Cykl życia produktu i macierz BCG - diagnoza potencjału rynkowego produktu, Plasowanie produktu na rynku docelowym 2h Marketing-miks produktu finansowego 1h |
Wykład realizowany zdalnie w oparciu o materiał przesłany mailem do uczestników grupy lub tradycyjnie |
5. |
24.04.20 |
12.15-15.45 |
4 |
Marketing-miks produktu finansowego 1h Polityka produktu i cen 1h Polityka dystrybucji i promocji 1h Marketing wewnętrzny w sektorze bankowym 1h |
Wykład realizowany zdalnie w oparciu o materiał przesłany mailem do uczestników grupy lub tradycyjnie |
Suma godzin: |
18 |
|
|
||
Materiały autorskie do studiowania zostały w całości przesłane do grupy w dniu 20.03.2020 r. |