Przegląd sekcji

  • dr Renata Winkler

    Katedra Zachowań Organizacyjnych

    profil


    Kontakt

    ul. Rakowicka 27

    gabinet: Budynek "Ustronie", pokój 518

    telefon: +48 12 293 51 79

    telefon do sekretariatu: +48 12 293 51 97

    fax: +48 12 293 59 01

    e-mail:winklerr@uek.krakow.pl

                renata.winkler@uek.krakow.pl

    ORCID: 0000-0002-4697-9264


    • Terminy konsultacji w semestrze zimowym 2025/2026 (od 1 października 2025 r. do 25 stycznia 2026 r.)
      Studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych mają prawo korzystania z wszystkich wyznaczonych terminów konsultacji, niezależnie od tego w jakim trybie realizują studia. Zgodnie z ZARZĄDZENIEM Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie nr R.0211.32.2025 z dnia 24 czerwca 2025 roku w sprawie organizacji kształcenia w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w roku akademickim 2025/2026 (§ 3, p. 1.) w roku akademickim 2025/2026 konsultacje dla studentów realizowane stacjonarnie na terenie Kampusu UEK.
      WTOREK 11:30-13:00 (synchroniczne: stacjonarnie)     rozmowa 
                          z wyjątkiem (z uwagi na plan zajęć):  28 października  i  25 listopada 
                                 

      ŚRODA 09:45-11:15 (synchroniczne: stacjonarnie)        rozmowa 
                          z wyjątkiem (z uwagi na plan zajęć):
         12 listopada  17 grudnia                            

      TRYB NIESTACJONARNY
      październik: 26.10.2025 (niedziela) 14:15-15:45
      listopad: 16.11.2025 (niedziela) 14:15-15:45
      grudzień: 19.12.2025 (piątek) 15:45-17:15
      styczeń: 23.01.2026 (piątek) 15:45-17:15
    • Zgodnie z 
      I. REGULAMINEM STUDIÓW W UNIWERSYTECIE EKONOMICZNYM W KRAKOWIE (Tekst jednolity - Załącznik do Uchwały Senatu nr T.0022.17.2025 z dnia 24 kwietnia 2025 roku):

      (§8. p.5) Student we wszystkich kontaktach z Uniwersytetem w sprawach dokonywanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej ma obowiązek korzystać z otrzymanego adresu poczty elektronicznej w domenie Uniwersytetu. Uniwersytet zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na wiadomości, które zostaną przesłane z innych niż przydzielone Studentowi konto pocztowe adresów e-mail.



      II. ZARZĄDZENIEM  Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie nr R.0211.32.2025 z dnia 24 czerwca 2025 roku w sprawie organizacji kształcenia w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w roku akademickim 2025/2026:
      (§3, p.5.) Prowadzący zajęcia ma obowiązek udzielania odpowiedzi na wiadomości od studentów (wysyłane za pomocą poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl i student.uek.krakow.pl, czatu w ramach platformy Microsoft Teams lub forum dyskusyjnego na platformie Moodle) najpóźniej do 72 godzin, uwzględniając dni robocze.



    • ZESPOŁY w ramach MS-Teams w semestrze zimowym 2025/2026


       WYKŁADY 
      Socjologia czasu wolnego (wykład 15h)
      (studia magisterskie), grupy: ZZTRS2-1111, ZZTRS2-1112 

      Techniki komunikacyjne (wykład 15h)
      (studia licencjackie), grupy: ZZIBS1-1111, ZZIBS1-1112   /ROK PIERWSZY/
      Techniki komunikacyjne (wykład 15h)
      (studia licencjackie), grupy: ZZIBS1-2311, ZZIBS1-2312   /ROK DRUGI/

      KONWERSATORIA

      Wystąpienia publiczne (konwersatoria 30h)
      (studia licencjackie), grupa GAGBS1-2312
      link do zespołu: 
      Jeszcze nie przypisano mnie do Państwa grupy
      Wystąpienia publiczne (konwersatoria 30h)
      (studia licencjackie), grupa GAGBS1-2313
      link do zespołu: Jeszcze nie przypisano mnie do Państwa grupy



      ĆWICZENIA

      (studia licencjackie)
      link do zespołu: 


      SEMINARIA

      SEMINARIUM (30h)
      (studia licencjackie)
      PROSEMINARIUM (15h)
      (studia licencjackie)
      link do zespołu: 25/26Z-ZZ-IB-S1-PROLIC-SEM-4

    • Zgodnie z ZARZĄDZENIEM  Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie nr R.0211.31.2025 z dnia 13 czerwca 2025 roku w sprawie organizacji roku akademickiego 2025/2026 i rozpoczęcia zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich obowiązuje następująca organizacja roku akademickiego.

       

      1. Rok akademicki rozpoczyna się 1 października 2025 r., trwa do 30 września 2026 r. i obejmuje dwa semestry. 

       2. Organizacja roku akademickiego na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych:

       

      1) semestr zimowy trwa od 1 października 2025 r. do 22 lutego 2026 r., w tym: 

       - zimowa przerwa świąteczna trwa od 23 grudnia 2025 r. do 6 stycznia 2026 r., 

       - zimowa sesja egzaminacyjna trwa od 26 stycznia 2026 r. do 8 lutego 2026 r., 

       - zimowa przerwa semestralna trwa od 9 lutego 2026 r. do 15 lutego 2026 r., 

       - zimowa sesja poprawkowa trwa od 16 lutego 2026 r. do 22 lutego 2026 r. 


      2) semestr letni trwa od 23 lutego 2026 r. do 30 września 2026 r., w tym: 

      - letnia przerwa świąteczna trwa od 2 kwietnia 2026 r. do 7 kwietnia 2026 r., 

      - letnia sesja egzaminacyjna trwa od 15 czerwca 2026 r. do 28 czerwca 2026 r., 

       - letnia sesja poprawkowa trwa od 1 września 2026 r. do 14 września 2026 r. 


      § 2 Dodatkowe terminy wolne od zajęć na studiach stacjonarnych: 

      1) semestr zimowy: 

      - 6 października 2025 r. – (poniedziałek - cały dzień, Inauguracja roku akademickiego), 

      - 16 października 2025 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy), 

      - 10 listopada 2025 r. – (poniedziałek - cały dzień), 

      - 17 grudnia 2025 r. – (środa - w godzinach 13.15-14.45, Spotkanie świąteczne Pracowników). 


      2) semestr letni: 

      - 5 marca 2026 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-14.45, Targi Pracy), 

      - 25 marca 2026 r. – (środa - w godzinach 9.45-13.00, Dzień Otwarty), 

      - 26 marca 2026 r. – (czwartek - w godzinach 11.30-16.30, Dzień Otwarty), 

      - 14 maja 2026 r. – (czwartek - od godziny 15.00, Juwenalia), 

      - 15 maja 2026 r. – (piątek - od godziny 13.00, Juwenalia),

      - 28 maja 2026 r. – (czwartek - cały dzień, dzień obchodów Święta Uczelni), 

      - 5 czerwca 2026 r. – (piątek - cały dzień).