Section outline

  • dr Katarzyna Wójcik / Ph.D. Katarzyna Wójcik

    Katedra Systemów Obliczeniowych/Computational Systems Department

    Kontakt / Contact

    ul. Rakowicka 27 27, Rakowicka Street
    Budynek Biblioteki, 
    pokój 439
    Library Building,
    room 439
    tel: +48 12 293 57 70
    fax: +48 12 293 50 47
    e-mail:katarzyna.wojcik@uek.krakow.pl
    sekretariat/secretary office: +48 12 293 52 65
    • Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.


      Communication between students and teachers is carried out only via e-mail in the uek.krakow.pl or student.uek.krakow.pl domains and on the Microsoft Teams and Moodle platforms.


      Nie prowadzę merytorycznych konsultacji w trybie asynchronicznym. Dotyczy to również kwestii związanych z punktami i ocenami studentów. Poczty elektronicznej, wiadomości na platformie Moodle oraz czatu na platformie Teams można używać jedynie w celach organizacyjnych (np. ustalenie dodatkowego terminu konsultacji). Wszelkie zadania/projekty należy przesyłać wyłącznie przez odpowiednie aktywności na kursach do przedmiotów na platformie Moodle. Zadania wysłane drogą mailową nie będą oceniane.


      I do not conduct substantive consultations in asynchronous mode. This also applies to issues related to students' scores and grades. E-mail, messages on the Moodle platform or Teams chat may only be used for organizational purposes (e.g. scheduling additional consultations meeting). All assignments/projects should only be submitted via the appropriate slots in the subjects' courses on the Moodle platform. Tasks sent by e-mail will not be evaluated.


    • Semestr zimowy 2025/2026 / Winter term 2025/2026

      • wtorek / Tuesday: 18:30-20:00
      • piątek / Friday: 15:00-16:30
      • ze względów organizacyjnych proszę o wypełnienie formularza z informacją o planowanym uczestnictwie w konsultacjach z minimum 12-godzinnym wyprzedzeniem / for organizational reasons, please fill in the form with information about your planned participation in the office hours at least 12 hours in advance
      • możliwe dodatkowe terminy po mailowym uzgodnieniu / additional dates/hours available after e-mail agreement
      • konsultacje w weekendy tylko na wyraźną prośbę studentów w ustalonym uprzednio terminie / weekend office hours available only at the explicit request from students within the set up date and time
      • zgodnie z decyzją władz uczelni konsultacje w roku akademickim 2025/2026 odbywają się wyłącznie w formie stacjonarnej w pokoju służbowym podanym w danych kontaktowych / in accordance with the decision of the university authorities, ofice hours in the academic year 2025/2026 will take place only in person in the office room provided in the contact details
    • 06.11.2025 r. Konsultacje w dniu 28.11.2025 zostają odwołane z powodów osobistych. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours on November 28th 2025 are canceled due to personal reasons. In urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      06.11.2025 r. Konsultacje w dniu 21.11.2025 zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours on November 21st 2025 are cancelled due to business trip. In urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      05.11.2025 r. Konsultacje w dniu 07.11.2025 zostają odwołane z powodu innych obowiązków służbowych. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours on November 7th, 2025 are canceled due to other University duties. For urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      1.10.2025 r. Kody potrzebne do dołączenia do zespołów zajęciowych Microsoft Teams są dostępne na kursach do przedmiotów.
      The codes needed to join Microsoft Teams teams are available on subject courses.