Przegląd sekcji

  • dr Katarzyna Wójcik / Ph.D. Katarzyna Wójcik

    Katedra Systemów Obliczeniowych/Computational Systems Department

    Kontakt / Contact

    ul. Rakowicka 27 27, Rakowicka Street
    Budynek Biblioteki, 
    pokój 439
    Library Building,
    room 439
    tel: +48 12 293 57 70
    fax: +48 12 293 50 47
    e-mail:katarzyna.wojcik@uek.krakow.pl
    sekretariat/secretary office: +48 12 293 52 65
    • Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.


      Communication between students and teachers is carried out only via e-mail in the uek.krakow.pl or student.uek.krakow.pl domains and on the Microsoft Teams and Moodle platforms.


      Nie prowadzę merytorycznych konsultacji w trybie asynchronicznym. Dotyczy to również kwestii związanych z punktami i ocenami studentów. Poczty elektronicznej, wiadomości na platformie Moodle oraz czatu na platformie Teams można używać jedynie w celach organizacyjnych (np. ustalenie dodatkowego terminu konsultacji). Wszelkie zadania/projekty należy przesyłać wyłącznie przez odpowiednie aktywności na kursach do przedmiotów na platformie Moodle. Zadania wysłane drogą mailową nie będą oceniane.


      I do not conduct substantive consultations in asynchronous mode. This also applies to issues related to students' scores and grades. E-mail, messages on the Moodle platform or Teams chat may only be used for organizational purposes (e.g. scheduling additional consultations meeting). All assignments/projects should only be submitted via the appropriate slots in the subjects' courses on the Moodle platform. Tasks sent by e-mail will not be evaluated.


    • Semestr letni 2024/2025 / Summer term 2024/2025

      Sesja egzaminacyjna / Examination session

      Terminy konsultacji w sesji uzgadniane są indywidualnie na prośbę studentów. W celu ustalenia terminu konsultacji należy skontaktować się drogą mailową, poprzez wiadomości na platformie Moodle lub za pośrednictwem czatu na platformie Ms Teams i zaproponować termin spotkania z minimum 1-2 dniowym wyprzedzeniem podając jednocześnie cel spotkania. W odpowiedzi student albo otrzyma potwierdzenie zaproponowanego terminu albo alternatywną propozycję terminu spotkania. Konsultacje odbywają się przez czat wideo na platformie Ms Teams. Student powinien zainicjować spotkanie. Na konsultacjach należy mieć włączoną komerę i mikrofon.

      Dates of consultations during examination session are agreed individually upon students' request. To arrange an appointment, please contact me via e-mail, messages on Moodle platform or Ms Teams chat and suggest a meeting date at least 1-2 days in advance, providing the purpose of the meeting. In response, you will either receive confirmation of the proposed date or an alternative meeting date suggestion. Consultation takes place via video chat on the Ms Teams platform. The student should initiate the meeting. Students should have their cameras and microphones turned on during consultations.

    • 18.05.2025 r. Konsultacje w dniu 02.06.2025 zostają odwołane z powodów osobistych. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours on June 2nd, 2025 are canceled due to personal reasons. In urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      18.05.2025 r. Konsultacje w dniu 29.05.2025 zostają odwołane z powodu innych obowiązków służbowych. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours on May 29th, 2025 are canceled due to other University duties. For urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      07.05.2025 r. Konsultacje w dniu 15.05.2025 będą prowadzone wyłącznie w formie zdalnej na platformie Ms Teams.
      Duty hours on May 15th, 2025 will be conducted only remotely on the Ms Teams platform.
      07.05.2025 r. Począwszy od miesiąca maja, konsultacje w czwartki zostają przeniesione na godzinę 11:30-13:00.
      Starting in May, duty hours on Thursdays are rescheduled to 11:30-13:00.
      07.04.2025 r. Konsultacje w dniu 10.04.2025 zostają przeniesione na godzinę 11:30-13:00.
      Duty hours on April 10th 2025 are rescheduled to 11:30-13:00.
      31.03.2025 r. Konsultacje w dniu 03.04.2025 zostają przeniesione na godzinę 11:30-13:00.
      Duty hours on April 3rd 2025 are rescheduled to 11:30-13:00.
      1.10.2024 r. Kody potrzebne do dołączenia do zespołów zajęciowych Microsoft Teams są dostępne na kursach do przedmiotów.
      The codes needed to join Microsoft Teams teams are available on subject courses.