Section outline

  • mgr Katarzyna Wójcik

    Katedra Systemów Obliczeniowych/Computational Systems Department

    Kontakt / Contact

    ul. Rakowicka 27 27, Rakowicka Street
    Budynek Biblioteki, 
    pokój 439
    Library Building,
    room 439
    tel: +48 12 293 57 70
    fax: +48 12 293 50 47
    e-mail:katarzyna.wojcik@uek.krakow.pl
    sekretariat/secretary office: +48 12 293 52 65
    • Semestr letni 2023/2024 / Summer term 2023/2024

      Sesja egzaminacyjna / Examination session
      • 17.06.2023 (poniedziałek/Monday) 17:00 - 18:00
      • 24.06.2023 (poniedziałek/Monday) 17:00 - 18:00
      • możliwe dodatkowe terminy po mailowym uzgodnieniu / additional dates/hours available after e-mail agreement
      • konsultacje w sesji odbywają się wyłącznie zdalnie przy wykorzystaniu platformy Microsoft Teams / office hours in examination session are held only remotely using Microsoft Teams platform
        • Nazwa zespołu / Team name: Konsultacje/Office hours mgr Katarzyna Wójcik
        • Kod zespołu / Team code: 5g0qlq0
      • Studenci na spotkanie wpuszczani są z Poczekalni (Waiting room) indywidualnie w kolejności dołączania do spotkania / Students are admitted to the meeting individually from the Waiting Room in the order of joining the meeting
    • Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.


      Communication between students and teachers is carried out only via e-mail in the uek.krakow.pl or student.uek.krakow.pl domains and on the Microsoft Teams and Moodle platforms.


      Nie prowadzę merytorycznych konsultacji w trybie asynchronicznym. Dotyczy to również kwestii związanych z punktami i ocenami studentów. Poczty elektronicznej, wiadomości na platformie Moodle oraz czatu na platformie Teams można używać jedynie w celach organizacyjnych (np. ustalenie dodatkowego terminu konsultacji). Wszelkie zadania/projekty należy przesyłać wyłącznie przez odpowiednie aktywności na kursach do przedmiotów na platformie Moodle. Zadania wysłane drogą mailową nie będą oceniane.


      I do not conduct substantive consultations in asynchronous mode. This also applies to issues related to students' scores and grades. E-mail, messages on the Moodle platform or Teams chat may only be used for organizational purposes (e.g. scheduling additional consultations meeting). All assignments/projects should only be submitted via the appropriate slots in the subjects' courses on the Moodle platform. Tasks sent by e-mail will not be evaluated.


    • 12.06.2024 r. Konsultacje w dniu 13.06.2024 będą prowadzone wyłącznie w formie zdalnej na platformie Ms Teams.
      Duty hours on June 13th, 2024 will be conducted only remotely on the Ms Teams platform.
      02.06.2024 r. Konsultacje w dniach 03.06 - 07.06 2024 zostają odwołane z powodu innych obowiązków służbowych. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours from June 3rd to June 7th, 2024 are canceled due to other University duties. For urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      05.05.2024 r. Konsultacje w dniu 06.05.2024 zostają przeniesione na godzinę 09:45-11:15.
      Duty hours on May 6th 2024 are rescheduled to 09:45-11:15.
      05.05.2024 r. Z powodu godzin rektorskich konsultacje w dniu 09.05.2024 r. zostają odwołane.
      Due to rector's hours duty hours from May 9th 2024 are cancelled.
      26.02.2024 r. Kody potrzebne do dołączenia do zespołów zajęciowych Microsoft Teams są dostępne na kursach do przedmiotów.
      The codes needed to join Microsoft Teams teams are available on subject courses.