Abschnittsübersicht

  • dr Katarzyna Wójcik / Ph.D. Katarzyna Wójcik

    Katedra Systemów Obliczeniowych/Computational Systems Department

    Kontakt / Contact

    ul. Rakowicka 27 27, Rakowicka Street
    Budynek Biblioteki, 
    pokój 439
    Library Building,
    room 439
    tel: +48 12 293 57 70
    fax: +48 12 293 50 47
    e-mail:katarzyna.wojcik@uek.krakow.pl
    sekretariat/secretary office: +48 12 293 52 65
    • Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.


      Communication between students and teachers is carried out only via e-mail in the uek.krakow.pl or student.uek.krakow.pl domains and on the Microsoft Teams and Moodle platforms.


      Nie prowadzę merytorycznych konsultacji w trybie asynchronicznym. Dotyczy to również kwestii związanych z punktami i ocenami studentów. Poczty elektronicznej, wiadomości na platformie Moodle oraz czatu na platformie Teams można używać jedynie w celach organizacyjnych (np. ustalenie dodatkowego terminu konsultacji). Wszelkie zadania/projekty należy przesyłać wyłącznie przez odpowiednie aktywności na kursach do przedmiotów na platformie Moodle. Zadania wysłane drogą mailową nie będą oceniane.


      I do not conduct substantive consultations in asynchronous mode. This also applies to issues related to students' scores and grades. E-mail, messages on the Moodle platform or Teams chat may only be used for organizational purposes (e.g. scheduling additional consultations meeting). All assignments/projects should only be submitted via the appropriate slots in the subjects' courses on the Moodle platform. Tasks sent by e-mail will not be evaluated.


    • Semestr letni 2024/2025 / Summer term 2024/2025

      • poniedziałek / Monday: 11:30-13:00
      • czwartek / Thursday: 11:30-13:00
      • ze względów organizacyjnych proszę o e-mail lub wiadomość na czacie MsTeams z informacją o planowanym uczestnictwie w konsultacjach z minimum 12-godzinnym wyprzedzeniem / for organizational reasons, please send me an e-mail or message on the MsTeams chat with information about your planned participation in the office hours at least 12 hours in advance
      • możliwe dodatkowe terminy po mailowym uzgodnieniu / additional dates/hours available after e-mail agreement
      • konsultacje w weekendy tylko na wyraźną prośbę studentów w ustalonym uprzednio terminie / weekend office hours available only at the explicit request from students within the set up date and time
      • Konsultcje odbywają się zdalnie na specjalnym zespole na platformie Microsoft Teams oraz stacjonarnie w pokoju służbowym / Consultations take place remotely on a special Microsoft Teams team meeting and on-site in the office room
      • Dane zespołu Teams do konsultacji zdalnych
        • Nazwa zespołu / Team name: Konsultacje/Office hours mgr Katarzyna Wójcik
        • Kod zespołu / Team code: 5g0qlq0
      • Studenci na spotkanie wpuszczani są z Poczekalni (Waiting room) indywidualnie w kolejności dołączania do spotkania / Students are admitted to the meeting individually from the Waiting Room in the order of joining the meeting
    • 18.05.2025 r. Konsultacje w dniu 02.06.2025 zostają odwołane z powodów osobistych. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours on June 2nd, 2025 are canceled due to personal reasons. In urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      18.05.2025 r. Konsultacje w dniu 29.05.2025 zostają odwołane z powodu innych obowiązków służbowych. W pilnych sprawach proszę o kontakt przez czat na platformie Ms Teams.
      Duty hours on May 29th, 2025 are canceled due to other University duties. For urgent matters, please contact me via chat on the Ms Teams platform.
      07.05.2025 r. Konsultacje w dniu 15.05.2025 będą prowadzone wyłącznie w formie zdalnej na platformie Ms Teams.
      Duty hours on May 15th, 2025 will be conducted only remotely on the Ms Teams platform.
      07.05.2025 r. Począwszy od miesiąca maja, konsultacje w czwartki zostają przeniesione na godzinę 11:30-13:00.
      Starting in May, duty hours on Thursdays are rescheduled to 11:30-13:00.
      07.04.2025 r. Konsultacje w dniu 10.04.2025 zostają przeniesione na godzinę 11:30-13:00.
      Duty hours on April 10th 2025 are rescheduled to 11:30-13:00.
      31.03.2025 r. Konsultacje w dniu 03.04.2025 zostają przeniesione na godzinę 11:30-13:00.
      Duty hours on April 3rd 2025 are rescheduled to 11:30-13:00.
      1.10.2024 r. Kody potrzebne do dołączenia do zespołów zajęciowych Microsoft Teams są dostępne na kursach do przedmiotów.
      The codes needed to join Microsoft Teams teams are available on subject courses.