Skip to navigation
Skip to navigation
Skip to search form
Skip to login form
Skip to main content
Skip to accessibility options
Skip to footer
Skip accessibility options
Reset settings
Close
Accessibility profiles
Visual impairment
Seizure and epileptic
Color vision deficiency
ADHD
Dyslexia
Learning
Content adjustments
Readable font
Dyslexia-friendly font
OpenDyslexic
Highlight headings
Highlight links
Highlight buttons
Hide images
Tooltips
Stop animations
Text size
+
+ +
+ + +
Line height
+
+ +
+ + +
Text spacing
+
+ +
+ + +
Color adjustments
Dark contrast
Light contrast
Invert colors
Change colors
High contrast
High saturation
Low saturation
Monochrome
Orientation adjustments
Reading guide
Reading Mask
Big black cursor
Big white cursor
Menu
Search
Log in for employees
Log in to e-Uczelnia UEK
Wszystkie kursy
Studenci
Potrzebuję pomocy
Szkolenie BHK dla I roku studiów
OSH training for 1st year students
Szkolenie biblioteczne
Obrona prac / antyplagiat
Wykładowcy
Potrzebuję pomocy
Cafe Moodle (Pokój nauczycielski)
e-Wizytówka wykładowcy
e-Zajęcia na UEK
Obrona prac / antyplagiat
Portal Wiedzy
Kontakt
|
en
English
de
Deutsch
es
Español - Internacional
fr
Français
it
Italiano
pl
Polski
ru
Русский
uk
Українська
Search
Log in for employees
Course
Deutsch A2-04, Semester III 25/26
:
Kapitel 13 A
Home
Courses
Deutsch A2 sem III 25/26
Kapitel 13 A
Section outline
◄
Kapitel 12 B
►
New section
Collapse
Expand
WINTERSEMESTER 2025/2026
Select activity Wünsche sagen, Konjunktiv II
Wünsche sagen, Konjunktiv II
URL
Select activity Notizen Konjunktiv II
Notizen Konjunktiv II
File
11.7 KB
Select activity Nach den Wünschen Fragen
Nach den Wünschen Fragen
URL
Select activity Wünsche ergänzen -Spiel
Wünsche ergänzen -Spiel
URL
Select activity Ich wäre, hätte , würde.. Video
Ich wäre, hätte , würde.. Video
URL
◄
Kapitel 12 B
Jump to...
Main course page
General
Kapitel 9 A
Kapitel 9 B
Kapitel 9 C
Kapitel 10 A
Kapitel 10 B
Kapitel 11 A
Kapitel 11 B
Kapitel 11 C
Kapitel 12 A
Kapitel 12 B
Nowa podsekcja
Kapitel 13 A
WINTERSEMESTER 2025/2026
New section
►
New section
Scroll to top
Close
Close