Informacja dot. komunikacji mailowej i konsultacji
Komunikacja mailowa pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznieprzy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.
Na końcu każdego maila należy podać: a) imię i nazwisko b) numer indeksu c) numer grupy dziekańskiej i nazwę przedmiotu, którego mail dotyczy Uwaga!Maile nie spełniające koniunkcji powyższych warunków z bardzo dużym prawdopodobieństwem pozostaną bez odpowiedzi. Na pozostałe maile odpowiem do trzech dni roboczych.
Konsultacje on-site odbywają się w pokoju F 001 (lub w razie potrzeby innym wg informacji na drzwiach F001), indywidualnie. Istnieje możliwość konsultacji on-line w godzinach konsultacji stacjonarnych, po uprzednim mailowym umówieniu się. Konsultacje te prowadzone są poprzez platformę Microsoft Teams. Rekomenduję uprzednie mailowe
poinformowanie o chęci skorzystania z konsultacji. W
przypadku większej liczby zainteresowanych, będą oni konsultowani w
kolejności zgłoszeń.
Information about e-mail communication and consultations
Email communication between students and the course instructor is conducted exclusively via email addresses within the domains uek.krakow.pl or student.uek.krakow.pl.
At the end of each email, the following information must be provided: a) full name
b) student ID number
c) dean’s group number and the name of the course the email refers to
Note: Emails that do not meet all of the above conditions are very likely to remain unanswered. I will respond to compliant emails within three working days.
On-site consultations take place individually in room F 001 (or, if necessary, in another room as indicated on the door of F001).
Online consultations are possible during regular consultation hours, upon prior arrangement via email. These consultations are conducted via the Microsoft Teams platform.
I recommend notifying me by email in advance if you wish to attend a consultation. In case of multiple interested students, consultations will be held in the order of prior contact.