Résumé de section
-
-
Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.
-
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAKTYK
Ze względu na liczne problemy z korespondencją emailową od Studentów do mnie i ode mnie do Studentów konsultacje dotyczące praktyk odbywają się WYŁĄCZNIE w czasie konsultacji.
Korespondencja emailowa nie służy do załatwiania istotnych spraw gdyż jest wysoce zawodna.
Konsultacje mam dwa razy w tygodniu poza dniami wolnymi od nauki, świętami i moim urlopem, a ich terminy podaję na swojej e-wizytówce.
A zatem w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszam na konsultacje.
Co do zaś samej procedury zaliczania praktyk to oto istotne informacje.
- Praktyki trzeba zrealizować przed rozpoczęciem semestru kiedy praktyki są obowiązkowym przedmiotem studiów lub w trakcie tego semestru. Wszelkie odstępstwa wymagają zgody dyrektora instytutu (nie mojej).
- Opis dokumentacji potrzebnej do realizacji praktyk jest zawarty w prezentacji PPT na mojej e-wizytówce lub można skorzystać ze strony Josepha Abodakpi (ale wniosek kierują Państwo do mnie, a nie do Niego). Można też skorzystać ze strony internetowej Akademickiego Centrum Kariery UEK.
- Dokumenty można skonsultować ze mną na konsultacjach (online 2x w tygodniu) ale zalicza się praktyki osobiście w sekretariacie u pani Agnieszki Kluczewskiej w godzinach pracy sekretariatu (ma dyżury w weekendy, proszę sprawdzić te terminy – ja tych terminów nie znam)
- Aby rozliczyć praktykę potrzebujemy oryginałów dokumentów ze wszystkimi pieczątkami, umowa o pracę jest tylko do wglądu, umowę o praktykę zabieramy i archiwizujemy, warto mieć też kopię dla siebie na wszelki wypadek.
- Sylabus przedmiotu znajduje się jako przedmiot na planystudiow.uek.krakow.pl proszę ściągnąć stamtąd sylabus przedmiotu
- Efekty uczenia się z sylabusa przedmiotu należy wpisać po lewej stronie tabeli formularza wniosku o zaliczenie praktyki.
- Wszelkie informacje dotyczące praktyk znajdują się w Rozporządzeniu JM Rektora: https://bip.uek.krakow.pl/zarzadzenie/2630/zarzadzenie-nr-r-0211-16-2022
- Wszelkie odstępstwa od zasad tam opisanych muszą być zatwierdzone przez Dział Prawny UEK lub przez Dyrektora Instytutu gdyż nie mam możliwości podejmowania takich decyzji samodzielnie.
- Kolejne kroki realizowania praktyk są na stronie katedry Finansów Przedsiębiorstw, można korzystać z innych poradników pracowników UEK, z tym zastrzeżeniem, że wszelkie sprawy ze mną załatwia się wyłącznie na konsultacjach a dokumenty trzeba złożyć w oryginałach do sekretariatu do pani Agnieszki Kluczewskiej.
- Wpisów nie robię na bieżąco gdyż nie mam jak. Dopiero kiedy w czasie sesji dostaję listę osób to mogę wykonać wpisy. Student ma obowiązek sprawdzenia w czasie sesji czy otrzymał zaliczenie z praktyki gdyż tylko wtedy mam otwarty protokół. Z uwagi na konieczność archiwizowania praktyk zawsze istnieje ryzyko niewpisania zaliczenia gdyż Studenci często składają (za zgodą Dyrektora Instytutu) dokumenty wcześniej i potem jest problem aby znaleźć takie dokumenty i wpisać we właściwym momencie zaliczenie.
Jest mi bardzo przykro z tego powodu, że muszą Państwo sobie zadać trud i uczestniczyć w konsultacjach, ale jest to konieczne, gdyż tylko to gwarantuje szybkie i terminowe załatwienie sprawy.
Moje konsultacje są podawane na e-wizytówce.
Joanna Wyrobek
---------------------------------------------
Informacja o prawach autorskich oraz RODO. Dotyczy wszystkich materiałów na Teams i Moodle.Nagrania z zajęć: wykonuję je, aby umożliwić chorym Studentom lub na stypendium uczestniczenie w zajęciach. Materiały udostępniam w ramach procesu dydaktycznego. Powinno to być dla wszystkich zrozumiałe i oczywiste (wszystkie materiały na Moodle i Teams mają marker ochrony praw autorskich), że materiały i nagrania są przeznaczone wyłącznie do osobistego użytku i chronią je prawa autorskie jak również RODO. Licencja akademicka pozwala mi udostępniać Studentom wiele materiałów ale wyłącznie w ramach procesu nauczania. Bardzo proszę o rozwagę co do udostępnianych Państwu materiałów.
Robienie zdjęć i nagrań
Mogą Państwo robić zdjęcia i nagrania w ramach zajęć dydaktycznych ale tablicy na której mogę coś pisać albo ekranu, na którym coś wyświetlam. Nie trzeba pytać, oczywiście, że wyrażam zgodę.
Robienie zdjęć samym wykładowcom czy to na terenie uczelni czy poza nią bez naszej zgody jest nieetyczne. Czy Państwo chcieliby aby Wam ktoś bez Waszej zgody robił zdjęcia i udostępniał w internecie? Chyba nie. Więc nie róbcie też tego innym i nie róbcie tego również mi.
-