K. Sanak-Kosmowska, Evaluating Social Media Marketing : Social Proof and Online Buyer Behaviour, London, New York: Routledge, 2021
25.11.2021 ukazała się publikacja dr Katarzyny Sanak-Kosmowskiej poświęconej znaczeniu wpływu społecznego w współczesnym marketingu. Monografia stanowi efekt kilkuletnich badań prowadzonych przez nią w Katedrze Marketingu UEK w ramach realizacji grantu przyznanego przez Narodowe Centrum Nauki pod kierownictwem Profesora Jana W. Wiktora.
Spis treści
CHAPTER 1 INTRODUCTION
PART I THE PHENOMENON OF SOCIAL IMPACT IN ONLINE MARKETING.
CHAPTER 2. THEORETICAL FRAMEWORK – ONLINE MARKETING: BETWEEN PERSUASSION AND MANIPULATION
CHAPTER 3. STRUCTURE OF FUNCTIONS, FORMS AND ORGANIZATION OF SELECTED STRATEGIES OF MARKETING COMMUNICATION AND EMPLOYED TOOLS IN THE VIRTUAL ENVIRONMENT.
CHAPTER 4. SOCIAL INFLUENCE AND ITS MANIFESTATION IN THE HYPERMEDIA COMPUTER ENVIRONMENT: REASONS, DEFINITION, MODELS AND CHARACTERISTICS.
CHAPTER 5. SOCIAL PROOF AS A KEY FACTOR IN SOCIAL COMMERCE
PART II SOCIAL PROOF IN MARKETING: EFFECTIVENESS AND IMPACT AWARENESS
CHAPTER 6. RESEARCH MODEL, SCIENTIFIC OBJECTIVES AND HYPOTHESES
CHAPTER 7. CONFIDENCE IN SOCIAL PROOF AND ITS IMPACT ON BUYING DECISIONS
CHAPTER 8 CHARACTERISTICS OF INDICATORS OF SOCIAL PROOF BASED ON EXPERIMENTAL RESEARCH
CHAPTER 9. DISCUSSION OF FINDINGS IN GLOBAL CONTEXT
SUMMARY
INDEX
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydawcy