K. Sanak-Kosmowska, Evaluating Social Media Marketing : Social Proof and Online Buyer Behaviour, London, New York: Routledge, 2021

Evaluating social media25.11.2021 ukazała się publikacja dr Katarzyny Sanak-Kosmowskiej poświęconej znaczeniu wpływu społecznego w współczesnym marketingu. Monografia stanowi efekt kilkuletnich badań prowadzonych przez nią w Katedrze Marketingu UEK w ramach realizacji grantu przyznanego przez Narodowe Centrum Nauki pod kierownictwem Profesora Jana W. Wiktora.


Spis treści

CHAPTER 1 INTRODUCTION

PART I THE PHENOMENON OF SOCIAL IMPACT IN ONLINE MARKETING.

CHAPTER 2. THEORETICAL FRAMEWORK – ONLINE MARKETING: BETWEEN PERSUASSION AND MANIPULATION

CHAPTER 3. STRUCTURE OF FUNCTIONS, FORMS AND ORGANIZATION OF SELECTED STRATEGIES OF MARKETING COMMUNICATION AND EMPLOYED TOOLS IN THE VIRTUAL ENVIRONMENT.

CHAPTER 4. SOCIAL INFLUENCE AND ITS MANIFESTATION IN THE HYPERMEDIA COMPUTER ENVIRONMENT: REASONS, DEFINITION, MODELS AND CHARACTERISTICS.

CHAPTER 5. SOCIAL PROOF AS A KEY FACTOR IN SOCIAL COMMERCE

PART II SOCIAL PROOF IN MARKETING: EFFECTIVENESS AND IMPACT AWARENESS

CHAPTER 6. RESEARCH MODEL, SCIENTIFIC OBJECTIVES AND HYPOTHESES

CHAPTER 7. CONFIDENCE IN SOCIAL PROOF AND ITS IMPACT ON BUYING DECISIONS

CHAPTER 8 CHARACTERISTICS OF INDICATORS OF SOCIAL PROOF BASED ON EXPERIMENTAL RESEARCH

CHAPTER 9. DISCUSSION OF FINDINGS IN GLOBAL CONTEXT

SUMMARY

INDEX

Więcej informacji można znaleźć na stronie wydawcy

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 21 grudnia 2021, 10:14