Audyt marketingu

Piotr Hadrian, Audyt marketingu - strategiczne narzędzie kontroli marketingu. Studium teoretyczno-metodyczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2020

Podstawowym problemem naukowo-badawczym monografii jest rozpoznanie, wyjaśnienie i pogłębienie tożsamości audytu jako narzędzia strategicznej kontroli marketingu. Poruszona w pracy problematyka została przedstawiona zarówno w ujęciu interpretacyjnym, obejmującym rozważania teoretyczne oraz empiryczne, jak i metodycznym, poprzez zaprezentowanie autorskiej propozycji modelu audytu marketingu. W warstwie teoretycznej zastosowano podejście historyczne rozpatrujące ewolucyjne zmiany ujmowania audytu wynikające z kształtowania kolejnych koncepcji zarządzania, kontroli, audytu i marketingu. Zagadnienia z zakresu praktyki audytu marketingu zostały zobrazowane wynikami badań empirycznych prowadzonych przez różnych badaczy, w tym autora monografii. Zwieńczeniem rozważań jest opis modelu audytu w ujęciu koncepcyjnym, procesowym i strukturalnym. Model ma charakter naukowo-poznawczy i przedstawia teoretyczne podstawy i założenia oraz procedury, które umożliwiają dokonanie prawidłowej kontroli działalności marketingowej w wymiarze strategicznym.

Link do księgarni

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 19 stycznia 2021, 17:44