Panel ekspercki "Zrównoważony marketing - oczekiwania konsumentów a działania przedsiębiorstw" - 28 października 2020 r., godz. 13.30
w ramach XII Międzynarodowej Konferencji Naukowej Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (CMQ2020), pt. „Wiedza - Gospodarka - Społeczeństwo” (28 -29 października 2020 roku)


Czy konsumenci faktycznie oczekują, aby przedsiębiorstwo oferowało społecznie odpowiedzialne produkty? Czy stosowanie zrównoważonego marketingu musi oznaczać wzrost cen produktów? Czy podejmując działania w ramach zrównoważonego marketingu przedsiębiorstwa częściej kierują się dobrem społecznym czy chęcią budowania pozytywnego wizerunku?

Na te i na inne pytania spróbują odpowiedzieć nasi eksperci dyskutujący podczas panelu „Zrównoważony marketing – oczekiwania konsumentów a działania przedsiębiorstw”. Panel będzie jednym z punktów XII Międzynarodowej Konferencji Naukowej Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości „Wiedza – Gospodarka – Społeczeństwo”.

 W dyskusji wezmą udział:

  • Kornel Dulęba, Dyrektor Zarządzający, Harbingers,
  • Agata Frankiewicz, Dyrektor Zarządzająca, Dekoeko.com,
  • Magdalena Tokarczyk-Cyran, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu, Armatura Kraków,
  • Karolina Ziomek, Prezes Zarządu, Lajkonik. House of Bakery.

 





Ostatnia modyfikacja: czwartek, 5 listopada 2020, 13:39