Panel ekspercki "Zrównoważony
marketing - oczekiwania konsumentów a działania
przedsiębiorstw" - 28 października 2020 r., godz. 13.30
w ramach XII Międzynarodowej Konferencji Naukowej Kolegium Nauk o
Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
(CMQ2020), pt. „Wiedza - Gospodarka - Społeczeństwo” (28 -29 października 2020 roku)
Czy konsumenci faktycznie oczekują, aby
przedsiębiorstwo oferowało społecznie odpowiedzialne
produkty? Czy stosowanie zrównoważonego marketingu musi
oznaczać wzrost cen produktów? Czy podejmując działania w
ramach zrównoważonego marketingu przedsiębiorstwa częściej
kierują się dobrem społecznym czy chęcią budowania
pozytywnego wizerunku?
Na te i na inne pytania spróbują odpowiedzieć nasi eksperci dyskutujący podczas panelu „Zrównoważony marketing – oczekiwania konsumentów a działania przedsiębiorstw”. Panel będzie jednym z punktów XII Międzynarodowej Konferencji Naukowej Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości „Wiedza – Gospodarka – Społeczeństwo”.
W dyskusji wezmą udział:
- Kornel Dulęba, Dyrektor Zarządzający, Harbingers,
- Agata Frankiewicz, Dyrektor Zarządzająca, Dekoeko.com,
- Magdalena Tokarczyk-Cyran, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu, Armatura Kraków,
- Karolina Ziomek, Prezes Zarządu, Lajkonik. House of Bakery.