WZM

Wybrane zagadnienia marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1997

Publikacja powstała z okazji 40-lecia pracy naukowej Profesora Jerzego Altkorna, kierownika Katedry Marketingu.

Spis treści:

  • Anna Czubała - Rozwój partnerstwa w kanałach dystrybucji
  • Magdalena Dołhasz - Produkt reklamowy - podstawowy element rynku reklamy
  • Piotr Hadrian - Metody i techniki analizy strategicznej
  • Agata Jonas - Pomiar jakości usług. Aspekty metodologiczne
  • Mariusz Kuziak - Etyczne aspekty reklamy
  • Roman Niestrój - Struktura marketingu-mix
  • Marek Rawski - Metodyka stosowania analizy portfolio GE
  • Józef Sala - Zmiany strukturalne na rynku usług gastronomicznych w okresie transformacji gospodarki w Polsce
  • Tomasz Smoleń - Wykorzystanie "macierzy istotności-jakości" do optymalizacji działań firmy
  • Jan W. Wiktor - System promocji banku komercyjnego. Struktura, funkcje, instrumenty
  • Halina Wojnarowska - Pozytywne zmiany w zasobie bezrobocia - statystyczna fikcja czy rzeczywistość?
  • Renata Zembura - Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne

Ultime modifiche: lunedì, 14 maggio 2018, 15:19