Dystrybucja  

Dystrybucja w marketingowych strategiach przedsiębiorstw, red. nauk. A. Czubała, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2002

Publikacja prezentuje referaty przygotowane na Ogólnopolską Konferencję Naukową pt. Dystrybucja w marketingowych strategiach przedsiębiorstw zorganizowaną przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie w dniu 22 listopada 2002 roku.

Celem tej Konferencji była wymiana poglądów i prezentacja wyników badań pozwalających ustalić miejsce i znaczenie dystrybucji w strategiach marketingowych przedsiębiorstw, wyznaczniki i kierunki zmian jej form oraz relacji zachodzących pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji.

Referaty zostały zgrupowane w trzy części:

I. Przesłanki i kierunki zmian dystrybucji

II. Formy współdziałania uczestników dystrybucji

III. Sektorowe uwarunkowania dystrybucji

Ostatnia modyfikacja: sobota, 12 maja 2018, 09:12