A. Czubała, A. Jonas, H. Wojnarowska, Marketing społeczny przedsiębiorstw komercyjnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2017

Spis treści:

 1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR - Corporate Social Responsibility) – Anna Czubała

1.1.       Geneza CSR

1.2.       Definicje CSR

1.3.       Rola interesariuszy

1.4.       Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

1.5.       Pomiar i ocena korzyści CSR

2. Pojęcie i rozwój koncepcje marketingu społecznego – Anna Czubała

2.1.       Istota marketingu społecznego

2.2.       Społeczna odpowiedzialność w wybranych koncepcjach marketingu

2.3.       Etapy wdrożenia marketingu społecznego w przedsiębiorstwach

3. Marketing ekologiczny – Agata Jonas

3.1.       Pojęcie i istota marketingu ekologicznego

3.2.       Ekoprodukt jako podstawa marketingu ekologicznego

3.3.       Pozostałe instrumenty ekologicznego marketingu-mix

4. Marketing sponsorski – Halina Wojnarowska

4.1.       Istota i znaczenie sponsoringu

4.2.       Przesłanki rozwoju sponsoringu

4.3.       Sponsoring a inne metody wspierania

4.4.       Rodzaje i formy sponsoringu

4.5.       Elementy strategii sponsoringu

5. Formy współpracy przedsiębiorstw z NGO w realizacji zadań marketingu społecznego – Agata Jonas

5.1.       Marketing społecznie zaangażowany (crm)

5.2.       Wolontariat pracowniczy

5.3.       Kampanie społeczne mające na celu zmianę postaw społecznych

6. Formy komunikacji działań z zakresu marketingu społecznego – Halina Wojnarowska

6.1.       Istota i znaczenie raportu społecznego

6.2.       Standardy raportowania

6.3.       Raportowanie obowiązkowe czy nie? Prawne uregulowania

6.4.       Rankingi przedsiębiorstw

6.5.       Konkursy

Ostatnia modyfikacja: piątek, 6 kwietnia 2018, 13:01