Jan W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem.
Jan W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.

Autor monografii, profesor Jan W. Wiktor podejmuje problematykę morfologii zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej. Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.

Książkę wyróżnia oryginalność przyjętej konwencji. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikowania: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu. Te ostatnie charakteryzuje poprzez trzy odmienne typy i formy działań promocyjnych: komunikację osobistą, masową i wirtualną.

Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu autor przedstawia interdyscyplinarne podejście do promocji.

Zamierzeniem autora jest wskazanie Czytelnikom kierunków dalszych, samodzielnych i twórczych poszukiwań, zachęcenie do formułowania własnych ocen i refleksji oraz tworzenia atrakcyjnych i skutecznych kampanii promocyjnych.


Ostatnia modyfikacja: środa, 10 marca 2010, 18:25