Roman Niestrój, Zarządzanie marketingiem
Roman Niestrój, Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.

Książka uzupełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Omawia wszelkie zagadnienia związane z procesem tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych przedsiębiorstwa (z uwzględnieniem polskich realiów). Przedstawia również jego realizację w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych. Odzwierciedla poglądy autorów zagranicznych i uwzględnia wyniki badań prowadzonych przez polskich ekonomistów.

Zakres omawianej problematyki nawiązuje do klasycznego układu funkcji zarządzania, przy uwzględnieniu podejścia charakterystycznego dla koncepcji zarządzania strategicznego.

Książka adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunku zarządzania i marketingu, a także menedżerów i specjalistów zatrudnionych w służbach marketingowych przedsiębiorstw.

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 9 marca 2010, 11:12