Agnieszka Żbikowska, Public relations. Strategie firm międzynarodowych w Polsce, PWE, Warszawa 2005. Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzia public relations. Książka została napisana, by ułatwić posługiwanie się instrumentami public relations. Omówiono w niej:
- istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem,
- zarządzanie public relations, - cele public relations oraz instrumenty wykorzystywanie do ich osiągania, - formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach. |
Ostatnia modyfikacja: środa, 10 marca 2010, 18:36