Jan W. Wiktor, Rynek Unii Europejskiej
Jan W. Wiktor, Rynek Unii Europejskiej. Koncepcja i zasady funkcjonowania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2005.

Pogłębiające i rozszerzające się procesy integracyjne w Europie Zachodniej, których rezultatem jest m. in. przyjęcie Polski i dziewięciu innych krajów do Unii Europejskiej w dniu 1 maja 2004 r., tworzą zupełnie nowy zespół uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstw. Wiąże się on przede wszystkim z powstaniem odmiennego makro- i mikrootoczenia, nowych struktur rynkowych i kształtu ustawodawstwa gospodarczego. Wśród wszystkich zmian podstawowe znaczenie z punktu widzenia funkcjonowania przedsiębiorstw i wyzwań marketingowych ma powstanie i rozwój jednolitego rynku wewnętrznego Unii Europejskiej.

Książka ma służyć jako podręcznik dla studentów specjalności euromarketingu, która została wprowadzona na kierunku zarządzania i marketingu w Akademii Ekonomicznej w Krakowie w 2002 r. Może być także pomocna dla studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i wyższych szkół biznesu, studiujących na kierunkach: zarządzania i marketingu, ekonomii międzynarodowej, stosunków międzynarodowych, a także studiów europejskich i europeistyki.

(ze wstępu)

Ostatnia modyfikacja: środa, 10 marca 2010, 18:24