Jerzy Altkorn, Marketing w turystyce
Jerzy Altkorn, Marketing w turystyce, Polskie Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 2005.

Książa prof. dr hab. Jerzego Altkorna, wieloletniego wykładowcy w Akademii Ekonomicznej w Krakowie i autora licznych publikacji z dziedziny marketingu, od lat cieszy się uznaniem Czytelników. Napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie jak turystyka. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystyka rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych.

Chociaż napisana z myślą o studentach, książka ta jest również ogromnie przydatna dla coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników biur i agencji turystycznych oraz wszystkich osób zainteresowanych problematyką turystyki i marketingu.

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 9 marca 2010, 12:21