Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska, Marketing międzynarodowy
Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska, Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki, PWE, Warszawa 2008.

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na tych rynkach jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest podręcznik. Autorzy przedstawiają w nim koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia firmy na ryneka zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowanie problemy autorzy wzbogacili licznymi studiami przypadków i przykładami rozwiązania problemów, z którymi czytelnicy mogą się spotkać w przyszłości.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów marketingu, euromarketingu, zarządzania, ekonomii, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także uczestników studiów doktoranckich i podyplomowych. Podręcznik może też być przydatny dla kadr kierowniczych i menedżerów firm funkcjonujących na arenie rynku międzynarodowego.


Ostatnia modyfikacja: środa, 10 marca 2010, 18:23