MarketingowaPolitykaDystrybucji

E.W. Krikawski, N.S. Kosar, A. Czubała
Marketingowa polityka dystrybucji
Wydawnictwo Narodowego Uniwersytetu „Politechnika Lwowska”, Lwów 2009


Podręcznik „Marketingowa polityka dystrybucji” powstał w kooperacji Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Katedry Marketingu i Logistyki Narodowego Uniwersytetu „Politechnika Lwowska”.

Zostały w nim omówione następujące zagadnienia:

  1. Istota i znaczenie dystrybucji w marketingu.
  2. Elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstw.
  3. Podmiotowa i funkcjonalna struktura kanałów dystrybucji.
  4. Systemy dystrybucji dóbr przemysłowych.
  5. Systemy dystrybucji dóbr konsumpcyjnych.
  6. Funkcje pośredników handlowych.
  7. Optymalizacja systemu dystrybucji.
  8. Konkurencyjność w kanałach dystrybucji.
  9. Logistyka dystrybucji.
  10. Optymalizacja współpracy uczestników kanałów dystrybucji.
  11. Specyfika marketingowej polityki dystrybucji w marketingu bezpośrednim i marketingu.
Ostatnia modyfikacja: piątek, 1 lipca 2011, 18:37