Wizerunek marketingu w Polsce, pod red. R. Niestroja
Wizerunek marketingu w Polsce, praca zbiorowa pod redakcją Romana Niestroja, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2009.

Praca prezentuje wyniki kilkuletnich badań dotyczących wizerunku marketingu, które przeprowadził zespół pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pod kierunkiem prof. dr hab. Romana Niestroja. (...) Od dłuższego już czasu toczy się niezmiernie istotna dla środowiska badaczy i dydaktyków związanych z marketingiem dyskusja na temat jego statusu naukowego i miejsca wśród dyscyplin należących do dziedziny nauk ekonomicznych (...) Pojawiają się przy tym pytania o tożsamość marketingu, jego ekspansję lub regres. Ważna dla tej dyskusji jest wiedza na temat wizerunku marketingu w różnych środowiskach, a więc nie tylko wśród osób związanych z nim zawodowo, ale również wśród tych, które odczuwają skutki różnych działań marketingowych i dokonują ich oceny. Przekazana mi do recenzji praca posiada niewątpliwy walor: porusza ważną, ciekawą i jednocześnie aktualną problematykę (...). Praca w istotny sposób wzbogaca wiedzę o wizerunku marketingu wśród pracowników nauki i biznesu, studentów i całego społeczeństwa (...)

(z recenzji dr. hab. Andrzeja Bajdaka, prof. AE w Katowicach)

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 9 marca 2010, 17:37