Wykorzystanie metod

P. Hadrian, M. Rawski, Wykorzystanie metod i technik analitycznych w procesie zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2016

Publikacja jest przeznaczona głównie dla studentów zgłębiających wiedzę w zakresie zarządzania marketingiem. Przedstawione zadania i ćwiczenia są przeznaczone do grupowego, względnie indywidualnego rozwiązania i mają pomóc w zdobyciu praktycznych umiejętności niezbędnych w procesie realizacji zarządzania marketingiem w realnych podmiotach rynkowych. Autorzy mają nadzieję, iż publikacja będzie także pomocnym materiałem dydaktycznym dla wszystkich, którzy samodzielnie próbują zgłębiać wiedzę o marketingu, a także dla marketerów stawiających pierwsze kroki w praktyce gospodarczej. W zamyśle autorów przedstawiony materiał powinien stanowić także inspirację do tworzenia nowych przykładów i zadań, pozwalających lepiej opanować umiejętność posługiwania się różnymi narzędziami analizy marketingowej, wobec czego powinien być przydatnym narzędziem w pracy dydaktycznej.

 

Ostatnia modyfikacja: piątek, 6 kwietnia 2018, 18:20