Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań, red. J. Łodziana-Grabowska, J.W. Wiktor, CeDeWu.pl, Warszawa 2014 Książka zawiera zbiór opracowań przygotowanych na I Międzynarodową Konferencję Naukową pn. Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury, zorganizowaną przez Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w dąbrowie Górniczej, w dniach 15-16 listopada 2013 roku. Monografia prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury. Zawartość opracowania obejmuje charakterystykę działań z zastosowaniem modeli uwzględniających specyfikę obszaru oraz przedsięwzięć podkreślających w praktycznych rozwiązaniach pasję i determinację osób zajmujących się w różny sposób i w różnym zakresie kulturą. /ze Wstępu/ |