Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi, red. Anna Czubała, Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2014

Publikacja przygotowana z okazji 45-lecia pracy twórczej Profesora Romana Niestroja, długoletniego pracownika Uczelni, pełniącego wiele ważnych funkcji, w tym w latach 2008-2012 rektora UEK, członka towarzystw naukowych, promotora prac dyplomowych i doktorskich, recenzentem w postępowaniach habilitacyjnych, autora wielu publikacji naukowych i podręczników.

Publikacja zawiera 12 artykułów przygotowanych przez pracowników Katedry Marketingu, dotyczących strategicznych problemów zarządzania marketingiem:

  1. Anna Czubała - Podstawy społecznej odpowiedzialności w marketingu przedsiębiorstw
  2. Jan W. Wiktor - Zarządzanie marketingiem a ekonomia menedżerska. Perspektywa rynku, przedsiębiorstwa i zarządzania
  3. Agnieszka Żbikowska - Przesłanki rozwoju strategii marketingu globalnego
  4. Paweł Chlipała – Pozycjonowanie oferty w procesie strategicznego zarządzania marketingiem
  5. Magdalena Dołhasz – Nowe kierunki komunikacji marketingowej
  6. Piotr Hadrian – Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie
  7. Agata Jonas - Znaczenie marketingu usług dla rozwoju teorii i praktyki marketingu
  8. Krzysztof Kapera - Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw
  9. Mariusz Kuziak – Zaangażowanie konsumenta w środowisku mediów społecznościowych
  10. Marek Rawski - Charakterystyka strategii nakierowanej na klientów
  11. Tomasz Smoleń - Marki na rynku produkcji filmowych
  12. Halina Wojnarowska - Marki własne w strategiach marketingowych przedsiębiorstw handlowych
Ostatnia modyfikacja: środa, 3 lutego 2016, 12:43