Tworzenie wartości dla klienta

                            

P. Chlipała, Tworzenie wartości dla klienta na rynku usług turystycznych,Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie, Kraków 2011

Tworzenie wartości dla klienta jest problematyka aktualną. Zgłębienie zagadnień wartości dla klienta pozwala przedsiębiorstwu tworzyć i zwiększać satysfakcję klienta oraz budować z nim długotrwałe relacje. 

Zakres przedmiotowy publikacji obejmuje problematykę kształtowania wartości dla klientów na rynku usług turystycznych oraz metodykę badań procesu kreowania tej wartości. Publikacja zawiera także wyniki badań przeprowadzonych wśród klientów i podmiotów świadczących usługi turystyczne.

Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunku „Turystyka i rekreacja”. Stanowi podstawową literaturę do wykładu pt. „Strategie wartości dla klienta w usługach turystycznych” oraz cenną pozycję uzupełniająca do zajęć z przedmiotów: „Podstawy marketingu”, „Badania marketingowe w turystyce”, „Zachowania konsumentów na rynku turystycznym”.

Ostatnia modyfikacja: środa, 25 listopada 2015, 16:57