Super - to mamy już konkret. Czyli musimy wyłączyć z analizy drogi 2 jezdniowe. Z organiczną widocznością to... trochę subiektywne i uzależnione np. od zieleni, więc zastanowimy się nad tym jak już będziemy mieli wstępny wynik (bufor na ostrych zakrętach?). Jeśli chodzi o te urządzenia zabezpieczające i przeszkody, to początkowy myślałem, że klops :), ale w OSM są zaznaczone te bariery!! Choć ciekawe, bo są głównie na drogach dwujezdniowych, czy w ogóle zmienią wynik końcowy analizy - ale robi się ciekawie :).
Zapraszam zespół za tydzień we wtorek (6 grudnia) do pokoju 403 o godz. 13:15 - zaczynamy robić analizy!!
Zapraszam zespół za tydzień we wtorek (6 grudnia) do pokoju 403 o godz. 13:15 - zaczynamy robić analizy!!
Poniżej przykład bariery na ulicy Wielickiej (odcinek od Płaszowa do Kabla).
Pozdrawiam,
Marcin Semczuk