Szanowni Państwo,
W związku z długą przerwą od zajęć dydaktycznych spowodowaną epidemią COVID-19, przez najbliższe tygodnie będziemy pracować zdalnie, na platformie e-learningowej Moodle. W związku z tym, chciałam Państwa prosić o systematyczne wykonywanie zadanych ćwiczeń i zadań. Kursy, które obecnie trwają według harmonogramu zajęć UEK, zostaną uruchomione w tym i następnym tygodniu, tj.:
- Podstawy zarządzania projektami (studia stacjonarne i niestacjonarne - grupy WTZIS2-1111PP, WTZIS2-1112PP, WTZIN2-1111PP, WTZIN2-1112PP)
- Finanse w projektach (studia stacjonarne i niestacjonarne - grupy WTZIS2-1111PP, WTZIS2-1112PP, WTZIN2-1111PP, WTZIN2-1112PP)
- Zarządzanie projektami w produkcji (studia stacjonarne - grupy WTZIS22311PD, WTZIS22312PD)
- Ekonomiczne otoczenie przedsiębiorstwa (studia stacjonarne - grupy WTIPS1-1211, WTIPS1-1212)
- Przedsiębiorczość i innowacje (studia stacjonarne - grupy WTIPS1-1211, WTIPS1-1212).
- Warsztaty zarządzania projektami (studia niestacjonarne - grupa WTZIN2-2311PP)
- Projekty finansowane ze środków UE (studia niestacjonarne - grupa WTZIN2-2311PP)
- Negocjacje handlowe (studia stacjonarne - grupy WTZIS22311PD, WTZIS22312PD)
będą uruchomione na platformie dopiero na początku kwietnia lub wcale, jeśli powrót do zajęć dydaktycznych nastąpi zgodnie z planem, czyli 15.04.2020. W przeciwnym razie kursy te również zostaną zamieszczone na platformie Moodle.
Ponieważ mam listy obecności większości grup, sama przypiszę każdego z Państwa do moich kursów. Proszę się w związku z tym spodziewać w najbliższym czasie powiadomienia w tej sprawie. Po jego otrzymaniu, należy wejść do kursu, przeglądnąć materiały wykładowe oraz ćwiczenia. Na tablicy Ogłoszenia przy każdym kursie będę Państwa informować o sprawach związanych z danym przedmiotem, np. terminem zaliczenia ćwiczeń. Z kolei Państwo, wszelkie zapytania dotyczące danego przedmiotu proszę zadawać przez forum e-Konsultacje w ramach tegoż kursu. Kwestie dotyczące spraw indywidualnych, wymagających dyskrecji, uprzejmie proszę kierować na maila służbowego lub na: anna.m.prusak@gmail.com. Z mojej strony, ogłoszenia o charakterze ogólnym, nie związane z żadnym kursem, będą zamieszczane na mojej e-Wizytówce.
Jednocześnie zwracam się z prośbą do grup studiów niestacjonarnych WTZIN2-1111PP i WTZIN2-1112PP, z którymi niestety nie zdążyłam się spotkać osobiście na wykładach z Podstaw zarządzania projektami i Finanse w projektach w ostatnią niedzielę 15 marca, o przesłanie mi listy studentów, abym mogła Państwa przypisać do moich kursów (najlepiej na adres: anna.m.prusak@gmail.com).
Apeluję także do studentów z pozostałych grup (dotyczy kursów uruchamianych w najbliższym czasie na Moodle) o poinformowanie mnie, jeśli ktoś dotychczas nie był obecny na moim wykładzie i/lub ćwiczeniach, i w związku z tym wie, że nie ma go na liście obecności.
Anna Prusak